מקומות ראשונים לתיכון טכנולוגי נעמת

מקומות ראשונים לתיכון טכנולוגי נעמת

תלמידי מגמת הצילום זכו במקומות 1 ו-3 בתחרות הארצית של עמותת אקואושן: "כתבי סביבה צעירים"

 

שני תלמידים מבית ספר תיכון טכנולוגי נעמת זכו במקומות 1 ו-3 בתחרות אקואושן "כתבי סביבה צעירים", כך התבשרו מנהלת בית הספר טלי צ'מני ורכזת מגמת הצילום בבית הספר עפרה מורן.

אקואושן היא עמותה שהוקמה במטרה לקדם את שמירת הסביבה הימית והחופית באמצעות קידום המחקר, חינוך לשימור וטיפוח הסביבה הימית והחופית, הגברת המודעות הציבורית לחשיבות השמירה על הים והשפעה על מקבלי החלטות. להשגת מטרות אלה פועלת העמותה, בין היתר באמצעות פעילות חינוכית, הכוללת את תוכנית "כתבי סביבה צעירים".

מטרת התוכנית היא לעודד כתבים צעירים, בגילאי 11 עד 18, לחקור נושאים ובעיות סביבתיות, להציג או להציע פתרונות ולדווח עליהם באמצעות כתיבה, צילום או וידאו.

התוכנית מעודדת נוער לקחת אחריות, לנקוט עמדה סביבתית ולבטא סוגיות סביבתיות תוך שימוש בכלים תקשורתיים העומדים לרשותם. המטרה הסופית של כתבים צעירים אלה היא להדגיש עוולות סביבתיות ולהביא לתיקונן. הדבר מעצים אצלם את התחושה כי בידם לשנות.

התמונה "אזוק", שצילם ולדי וולוקוביצקי, זכתה במקום ה-1 בקטגוריית התמונות של כתבי סביבה צעירים הלאומית, גילאים 15 עד 18.

פאנל השופטים ציין כי התרשם מהתמונה, במיוחד בצירוף השם שניתן לה.

גם את המקום ה-3 בקטגוריית התמונות של כתבי סביבה צעירים הלאומית, גילאים 15 עד 18, קטפה תמונה של תלמיד בית הספר.

למקום ה-3 הגיעה התמונה "עולה באש", שצילם נתי טמנה.

פאנל השופטים ציין כי השתעשע מהזווית המעניינת של הצילום.

בנוסף לתוכנית הארצית תתקיים גם תחרות בינלאומית בין 30 המדינות בהן פועלת התוכנית. הזוכים במקום ה-1 בכל קטגוריה יזכו להשתתף בתחרות הבינלאומית, וביניהן גם תמונתו של ולדי וולקוביצקי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה