מסלולי משכנתא – הלוואת המשכנתא כוללת מגוון מסלולי הלוואה שונים!

מסלולי משכנתא – הלוואת המשכנתא כוללת מגוון מסלולי הלוואה שונים!

הלוואת המשכנתא הנחשבת לאחת ההלוואות הגדולות והחשובות ביותר בחייהם של רבים, כוללת מספר רב של מסלולי הלוואה שונים. אנשים רבים לא מודעים לעובדה כי ישנם מסלולי משכנתא רבים המאפשרים להם להרכיב תמהיל מנצח ומותאם אישית למלוא הצרכים שלהם. אז לפני שאתם ממהרים לקחת הלוואת משכנתא לרכישת הנכס, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים שיסייעו לכם לבחור נכון וליהנות מחיסכון של עשרות ואף מאות אלפי שקלים במרוצת כל שנות ההחזרים.

תמהיל המשכנתא מורכב ממספר מסלולים שונים תוך התאמתם לצרכים וליכולות הכלכליות של הלווים – כך עושים את זה נכון!

תמהיל המשכנתא כולל את כל מסלולי המשכנתא השונים המרכיבים את ההחזר החודשי. איך תדעו לבחור נכון את המסלולים הטובים והמתאימים ביותר עבורכם? בעזרת סיוע מקצועי של יועצי משכנתאות מיומנים. יועצי משכנתאות מכירים את כל מסלולי ההלוואה הקיימים עם בוריים, כך שהם ידעו לסייע לכם להרכיב תמהיל משכנתא מנצח. אך חשוב לדעת כי קיים הבדל משמעותי בין יועצי משכנתאות בנקאיים לבין יועצי משכנתאות פרטיים. הבנקים בישראל מעמידים לכל דורש יועץ משכנתאות מטעמם שיסביר לכל לקוח את כל הדגשים החשובים שהוא חייב להכיר אודות הלוואת המשכנתא. יועצים אלה לא ממהרים לחשוף את מסלולי ההלוואה האטרקטיביים ביותר בפני כל לקוח במטרה להבטיח לבנק, מקום עבודתם, רווחיות גבוהה.

יועצי משכנתאות בנקאיים – כל החיסרונות שאתם חייבים להכיר

לעומתם, יועצי משכנתאות פרטיים מבית אלפא משכנתאות מציעים שירות מקצועי ואישי לכל לווה. היועצים הפרטיים אינם מחוייבים לבנקים כלל, מה שאומר שהם משרתים אך ורק את צרכי הלקוח. בין כלל שירותיו של יועץ משכנתאות פרטי, הוא לומד להכיר את כל יכולותיהם הכלכליות של בני הזוג. במהלך פגישת היכרות הוא בודק מהן הכנסות הזוג, מהן ההוצאות הקבועות, האם ההכנסות או ההוצאות צפויות להשתנות בעתיד הקרוב בגין קידום בעבודה, סיום לימודים, התרחבות המשפחה, רכישת רכב חדש ועוד. כלל הנתונים הללו מאפשרים ליועץ הפרטי להרכיב תמהיל מנצח ומותאם עבור כל לקוחותיו.

תמהיל מנצח הוא תמהיל הכולל שילוב של ריביות נמוכות והחזר חודשי מותאם ליכולות ההחזר של הלווים

חשוב להדגיש כי מטרת העל של היועץ היא למצוא את השילוב בין ריביות נמוכות לבין תמהיל נוח ומותאם ליכולות ההחזר של בני הזוג. מעבר לחיסכון הכלכלי בכל שנות ההחזרים, היועץ דואג שבני הזוג יצליחו לעמוד בכבוד במהלך כל שנות החזרי ההלוואה. לקחתם הלוואה ללא סיוע של יועץ מקצועי? אל חשש, בעזרת הליך מחזור משכנתא תוכלו לשנות את כל תנאי ההלוואה שלכם בכל עת שתבחרו. במסגרת הליך מחזור משכנתא כל לקוח יכול לקחת הלוואת משכנתא חדשה לכיסוי הלוואת המשכנתא הישנה. יועץ משכנתאות פרטי מבית אלפא משכנתאות ישמח ללוות אתכם בכל שלבי הרכבת תמהיל המשכנתא החדשה, כך שתוכלו ליהנות מתנאים מיטביים ומותאמים וכמובן מחיסכון משמעותי של עשרות ואף מאות אלפי שקלים.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה