מסורבי משכנתא? – אלו הדברים שאתם יכולים לעשות

מסורבי משכנתא? – אלו הדברים שאתם יכולים לעשות

לקיחת משכנתא היא צעד שאנשים רבים עושים בחייהם. זה יכול להיות זוג צעיר שרוצה לקנות דירה, אלה יכולים להיות זוג פנסיונרים המעוניינים לשדרג את חייהם, או אולי אנשי נדל"ן או אנשי עסקים שרוצים לקנות נכס להשקעה, ובעצם: כל מי שרוצה לקנות קרקע או נכסי נדלן בישראל.

אבל אם ביקשתם משכנתא מהבנק והבנק סירב לכם אתם הופכים ללקוחות מסורבי משכנתא : חשוב לא להתייאש ולדעת שאתם לא היחידים שסורבו וכי יש מה לעשות במקרים כאלה. בתחילה חשוב לדעת שבנקים בישראל דרושים תנאים (לעיתים בלתי אפשריים) למתן משכנתא, לכן לא מעט אנשים מוצאים עצמם מסורבים לקבלת מימון שעוזר לרכוש דירה.

אז מה תעשו במידה ולא קיבלתם את המימון הדרוש לכם? הנה כמה פעולות בהן תוכלו לנקוט:

ניהול משא ומתן מול הבנק – מומלץ לנסות לערער על החלטת הבנק. כדי לעשות זאת יש לבדוק עם מומחים של חברות פיננסיות כיצד אפשר לערער על ההחלטה של הבנק, כדי להוכיח שהנכס איכותי ויביא לתשואות פיננסיים ובאילו אמצעים אתם יכולים להשתמש מולו ? בדקו כיצד אפשר לגייס את ההון הדרוש לקבלת משכנתא, ואיך אפשר לבחור את המסלול הנכון במידה והבנק מציע לכם הלוואה. מומחים בניהול משכנתאות והלוואות יכולים לעזור לכם גם לקבל את ההון הדרוש לאישור משכנתא ולאחר מכן יוכלו מומחים לעזור לכם לבחור את מסלול המשכנתא הנכון ביותר עבורכם.

פניה אל חברות חוץ בנקאיות – כדי לקבל משכנתא ללא עזרה של הבנק, מומלץ לפנות אל חברות חוץ בנקאיות וגופים פיננסיים גדולים שיכולים לספק לכם הלוואה לקניית דירה בתנאים טובים. כך יכולים הגופים להציע לכם משכנתא בתנאים טובים יותר אפילו מאלה של הבנק. בחרו גוף  פיננסי טוב ואמין שאתם יודעים שפועל בחוקיות כדי לספק משכנתאות לאנשים.

חיפוש אחר מקורות מימון אחרים – נסו לחשוב מחוץ לקופסא ולהבין איזה מקורות מימון יש לכם, מלבד אלה של הבנק. לעיתים קרובות תוכלו להיעזר בקופות גמל שקיימות על שמכם, או שאולי תוכלו לבקש הלוואה מהמעסיק או הלוואה על חשבון הפנסיה. לעיתים קרובות ישנם חסכונות שנחסכו עבורכם או נכסים משפחתיים שאפשר למכור ובכך לקבל את המימון הדרוש.

אז אם טרם קיבלתם את המימון הנחוץ לכם לקניית נכס – זה הזמן להיעזר במומחים הפיננסים הטובים ביותר שייסעו לכם לכבוש את המטרות שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה