ממשרד עורכי דין תעבורה

ממשרד עורכי דין תעבורה

רבים נוטים לחשוב, כי בניגוד לעבירות פליליות, עבירות תעבורה, נחשבות לעבירות קלות. טעות לחשוב כי עונש על עבירות תעבורה, מסתיימות בתשלום קנס בלבד, אך מסתבר שישנן עבירות תעבורה שהן חמורות יותר. יש לקבל ייעוץ מקיף ממשרד עורכי דין תעבורה, כך שניתן יהיה לדעת מה הסיכוי שלכם בתיק, לאחר שעוה"ד יקרא היטב את התיק ויוכל לנקוט באסטרטגיות משפטיות מתאימות להפחתה בעונש או אפילו לזיכוי מוחלט.

המלחמה בתאונות הדרכים בארץ, גרמה להחמרה בעונשים גם של נהגים שלא היו מועדים לפורענות, כך שכל עבירת תעבורה ולו הקטנה ביותר, עשויה להסתיים בהזמנה לבימ"ש, שלילה לזמן קצוב, שימוש בניקוד לרעת הנהג ועוד.

משפט תעבורה הינו משפט פלילי לכל דבר ועניין

רבים אינם מודעים לעובדה, כי משפט תעבורה הינו משפט פלילי לכל דבר ועניין, היות והמדינה תובעת את האזרח בגין עבירה על החוק. יש להתייעץ עם עורך דין תעבורה ממשרד עורכי דין תעבורה כך שתהיו בטוחים כי המשרד עובד רק בתחום זה והוא בקיא בכל הנהלים והחוקים הקשורים בדיני תעבורה. מלבד זאת, משרד שהוא וותיק, הוא אף בעל קשרים בביהמ"ש לתעבורה ברחבי הארץ, מה שיוכל לסייע לנהגים רבים לזכות או להפחית את העונש המיוחס להם.

עו"ד אשר אינו מתמחה בדיני תעבורה, יתקשה להתנהל מול תביעה בבימ"ש לתעבורה ולכן, יש להסתייע בשירותיו של עו"ד ממשרד עורכי דין תעבורה, על מנת שייעץ לפני המשפט וכן, יוכל לומר לנהג מה סיכוייו במשפט, לאחר שהעו"ד יקרא ויעיין היטב בתיק.

כיצד נין להקל בעונשם של נהגים אשר נהג בשכרות?

אחת מעבירות התעבורה החמורות ביותר בקרב נהגים, הינה נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים. מדובר על עבירה פלילית ולכן, יש להסתייע בעו"ד המתמחה הן בדיני תעבורה והן בדיני הסדר הדין הפלילי. עוה"ד, יוכל לסייע בתקינות בדיקת הינשוף שבוצעה אצל נהג אשר נהג בשכרות, חוקיות העיכוב וניהול כל ההליך בביהמ"ש  לתעבורה.

יש לציין, כי גם תאונות דרכים קטלניות, מחייבות בייצוג של עו"ד לתעבורה שעוסק אף בפלילים, היות ומדובר על הריגה  , כך שיש למצוא עו"ד מומחה ובקיא, בעל שם ומוניטין אשר יוכל למנוע את מעצרו של הנהג לתקופה ארוכה. לרוב,  כאשר נהג נאשם בתאונה קטלנית, ישנם ממצאים מדעיים כגון טביעות אצבע, ד.נ.א, תילומים מזירת התאונה, חוות דעת של מומחים, כאשר כל אלה הם מה שיגרמו לאישום של הנהג.

זו הסיבה כי מקרים אלה, חייבים להיות מיוצגים ע"י עו"ד מומחה שכבר זכה בתיקים רבים מסוג זה, כך שיוכל לבדוק היטב את כל הראיות ואפילו למצוא בהן פגמים, אשר יוכלו לגרום להפחתת עונשו של הנהג ואפילו לזיכוי. מומלץ להתעניין בכמה משרדי עו"ד לקבל המלצות ולאסוף מידע שיוכל לסייע לכם בבחירה נכונה של מי שייצג אתכם ביד רמה בביהמ"ש.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה