מלונות בצפון לחופשה מושלמת ובקונספט מיוחד

מלונות בצפון לחופשה מושלמת ובקונספט מיוחד

אם אתם מחפשים מלון לחופשה מהנה ובלתי נשכחת בקונספט מיוחד ואותנטי, תוכלו ללכת לאחד ממלונות הצפון שמציעים נופש גלילי אמיתי. ובכך תוכלו ליהנות מחוויה אותנטית של קולינריה, תרבות ופנאי. סוויטות נופש גליליות יוקרתיות או צימרים ברמה גבוהה ישדרגו את האווירה. כמו כן, תוכלו לבחור מבין מלונות הצפון שמציעים לתיירים ולנופשים חוויה גלילית אמיתית– מלונות בוטיק או מלונות רשת גדולים וחווייתיים. חוויה גלילת אמיתי מחכה לכם בסוויטה מפנקות עם ארוחות בוקר כיד המל שיוגשו לכם לסוויטה ומהיסטוריה גלילית, סיורים מודרכים והליכות בחיק הטבע שישלימו את האווירה. כך, גם תוכלו להנות מסוויטות דה לוקס או מסוויטות כפריות– כל זאת לפי הטעם האישי שלכם.

כאמור, מגוון מלונות בצפון ומלונות בתל אביב לחופשה באווירה אותנטית גלילית, יגישו לכם ארוחת בוקר כיד המלך הכוללת שפע של גבינות ומאכלי גבינה מהגליל. ארוחת בוקר עם קונספט אמיתי של הגליל לצד הגבינות והלחמים טריים ומיוחדים, אומלטים ומאכלי ביצים רכים וירקות טריים אורגניים הישר מהשדה. תוכלו ליהנות מאתרים שונים בצפון והכינרת האוצרים בתוכם תרבות גלילית עתיקת שנים ועם מורי דרך שמכירים היטב את המקום תוכלו לצלול לעומק התרבות ולהנות מחוויה אמיתית גם בטבע וגם באתרי המורשת ההיסטוריים.

ישנם מלונות בצפון המציעים גם מתקני ספא ובריכות ברמה מאוד גבוהה ותוכלו להנות ממסאז' רפואי, מטיפול פנים, מחמאם טורקי ומבריכות מחוממות. מתקני הספא מותאמים לכל עונות השנה ולחוויה משלימה תהנו גם משמני גוף איכותיים וארומטיים. אז אם מעולם לא חוויתם נופש גלילי אמיתי יש לכם כאן הזדמנות מצוינת לעשות זאת כעת. נופש גלילי אמיתי במלונות בצפון הארץ יספק לכם את החוויה המלאה ותהנו מהיסטוריה, תרבות, פנאי, נופש לצד השקט והרוגע שיש לצפון הארץ להציע.

אז דעו כי במרחק של כמה שעות נסיעה בלבד מאזור המרכז ומגוש-דן הסואנים, תוכלו להגיע לפינה של שקט ושלווה במלון יוקרה מפנק. בנוסף, תוכלו ליהנות מסוף שבוע רומנטי או משבוע של נופש וטיולים לכל המשפחה. יש שפע של מסלולים ושל היסטוריה בצפון הארץ וחוויה גלילית אמיתית המחכה לכם ולכל המשפחה במגוון הרב של אחד מבתי המלון שבצפון הארץ.

המאמר בחסות חדשות bignews.co.il

קרדיט – פיקסביי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה