מכללת בריז – המכללה המובילה ללימודי קוסמטיקה

מכללת בריז – המכללה המובילה ללימודי קוסמטיקה

חושבים מה ללמוד או במה להתמקצע? מעוניינים לעשות שינוי? לפצוח בקריירה חדשה? זה הזמן ללמוד את מקצועות הטיפוח והיופי במכללת בריז. המאמר יתמקד בלימודי קוסמטיקה במכללה, אילו קורסים ניתן ללמוד ומדוע דווקא במכללת בריז.

אלו קורסים קיימים במכללת בריז?

מכללת בריז פועלת כבר יותר מ-20 שנים ומציעה קורסי בוקר וערב בתחומי מקצועות הטיפוח והיופי. בית הספר לקוסמטיקה מציע מגוון קורסים המכשירים את הסטודנטים לשוק העבודה כשכירים או כעצמאיים. לימודי קוסמטיקה רפואית אלו כוללים התמחות בקוסמטיקה רפואית, קורס איפור קבוע או קורס איפור מקצועי, קורס עיצוב גבות ושעווה, קורס מייקרובליידינג וקורס עיסוי קלאסי. קוסמטיקאיות המעוניינות לקבל הכשרה נוספת ולהתמחות בציפורניים יכולות ללמוד קורס בניית ציפורניים, פדיקור, מניקור ולק ג'ל. קורסים נוספים בתחום עיצוב השיער הם: קורס ספרות, תספורות גברים ועיצוב תסרוקות.

מה לומדים בקורסים?

בכל תחום ניתן לבחור באחד מהקורסים אותם מציעים במכללת בריז ולהתמקצע בו. למשל, בקורס לאיפור קבוע לומדים כיצד לדייק בשרטוט גבות או תיחום שפתיים. כיוון שהאיפור הקבוע בלתי הפיך, אין מקום לטעויות. בקורס לומדים טכניקות של איפור עדין, התאמת צבעים לפני הלקוחות והתאמת האיפור ללבוש. בנוסף, מתרכזים בכל איבר בפנים בו ניתן ליישם את האיפור הקבוע, סוגי העור השונים ופתרון בעיות.

דוגמה נוספת היא בתחום הציפורניים. במהלך קורס בניית ציפורניים לומדים על המבנה הפיזיולוגי של הציפורן וכיצד לטפל בפטרת ציפורניים. בהמשך מתנסים בשיטות בניית ציפורניים שונות כמו: ג'ל, אקריל, טבילה ועוד. מתמקדים בסגנונות שיוף ומריחת לק, התנסות במכשור חשמלי, בקישוט הציפורניים ועוד. במשך הקורס מתנסים בעבודה מעשית ובהדגמות שונות. הקורסים הללו הם דוגמה ללימודים של 10 מפגשים הנערכים פעם בשבוע במשך 3 שעות לכל מפגש, ובסיומם מקבלים תעודת הכשרה.

לעומתם, קורס עיצוב השיער נלמד במשך 25 מפגשים בתדירות של פעמיים בשבוע. בקורס לומדים באופן תיאורטי את רזי המקצוע ושיטות ההחלקה, ומתנסים באופן מעשי בפעולות הספרות: חפיפה, עיצוב שיער תואם למבנה הפנים, דירוג השיער, קווים חדשניים, התנסות במספריים, במכונה ועוד. ההתנסות היא בשלבים ונעשית על בובות באמצעות ליווי צמוד של המדריכים.

ישנם במכללה גם קורסים קצרים של 4 מפגשים כמו קורס שעווה ועיצוב גבות. בקורס לומדים בחלק התיאורטי על היגיינה ותורת המקצוע, נחשפים לסוגי שעווה שונים, למכשור חשמלי, ומתנסים בשיטות שונות של עיצוב גבות תוך כדי עבודה מעשית.

מדוע ללמוד במכללת בריז?

מעבר לוותק ולניסיון המקצועי, מכללת בריז – המכללה המובילה ללימודי קוסמטיקה מלווה את הסטודנטים שלה בצורה אישית ומקצועית לאורך כל הקורס. הם מתנסים בפועל בטכניקות שונות ובתחומי הלימוד באמצעות עבודה מעשית והדגמות. בסוף כל קורס הם מקבלים תעודת הכשרה. בנוסף לקורסים, מכללת בריז היא מרכז שיווק המשתף פעולה עם חברות קוסמטיקה שונות בארץ ובעולם, ומביאה את השיטות החדשניות ביותר הקיימות בשוק טיפוח החן והיופי.

צילום: PIXABAY

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה