מי פנים עבור עור רגיש

מי פנים עבור עור רגיש

בשוק של היום קיים מגוון רב של זנים של מי פנים, באופן כזה שההכרה של איזה סוג הכי יהלום את אופי העור שלכם וכמה פעמים במשך מהלך היום הנכם נדרשים לעשות בו שימוש, אחרי שכבר עשיתם החלטה של איזה סוג יהלום את הפנים שלכם, יכולה להיות איננה קלה כלל וכלל. הם מורכבים מנדבך בעל משמעות רבה באורח החיים שלכם, אבל יש משמעות ניכרת למציאה של הסוג הכי הולם עבור עור הפנים שלכם ועבור הדרישות המדויקות שלכם מדי יום. במידה כי הנכם עושים שימוש על בסיס יום יומי במי פנים כאמצעי של ניקוי העור שלכם, הוא עשוי להיות הצעד האחרון אשר בו תנקטו במהלך ביצוע של ניקוי הפנים שלכם. בשל כך שהרבה מבינכם לא מנקים את עור הפנים שלהם באופן עמוק, השימוש במי פנים עשוי לוודא הורדה של אלמנטים של זיהום ושל איפור. אך במידה והנכם מבצעים בחירה של מי פנים אשר עשויים ממרכיבים אקטיביים, כמו למשל – מרכיבים של קילוף או של לחות אשר יישארו על פני העור שלכם, כי אז הם עשויים להיות עוד צעד באורח של ניקוי הפנים שלכם, כמו לדוגמה – קרם לחות או אף סרום כל שהוא.

איזה מי פנים הולמים עור שהינו יותר בוגר?

מי פנים אשר כוללים בתוכם אלמנטים אקטיביים, כמו למשל – חומצת אלפא הידרוקסית, יעזרו בהורדה של תאי עור אשר מתו. ביצוע אשר מחויב המציאות עבור כל סוג של עור, אך בהתקיים במיוחד עור בוגר, אלמנט זה תומך בכדי חידוש של תאים ומחדש את מרקם העור שלכם

מי פנים עבור עור רגיש –

לסוג עור אשר רגיש כדאי לא לעשות שימוש באלמנט אשר הוא מייבש ולתור אחר אלמנט כמו למשל – מכניס לחות או שליו. ממה עליכם להיזהר בפרט כאשר יש בנמצא עור רגיש שלכם? מהיותו של אלכוהול. אלכוהול למעשה יכווץ וכן ייבש את עור הפנים שלכם, בשל כך הוא הולם עבור עור שמן בעל נטייה לקיום של כיבים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה