מיצוק, מתיחה ומראה נפלא: כל היתרונות של טכנולוגיית HIFU

מיצוק, מתיחה ומראה נפלא: כל היתרונות של טכנולוגיית HIFU

טכנולוגיית HIFU (HIFU – High Intensity Focused Ultrasound) היא כל מה שניתן לבקש מטיפול פנים ברמה גבוהה ועם תוצאות מרשימות: טכניקה א-פולשנית, ללא מחטים, ניתוח או הזרקות להידוק העור וחיזוקו, העלמת קמטים ומראה אסתטי זוהר, צעיר ונפלא. אז מה צריך לדעת על הטכנולוגיה החדשנית והמסקרנת ביותר בתחום האסתטי? הכל כאן:

מהי טכנולוגיית HIFU?

אחת הטכנולוגיות הבולטות מהשנים האחרונות בעולמות הקוסמטיקה היא טכנולוגיית HIFU, שנכנסת לישראל אמנם מעט באיחור, אבל כבר מושכת תשומת לב רבה בשל הביקוש שלה בקרב כוכבים וכוכבות הוליוודיים.

הטכנולוגיה מבוססת על גלי קול אולטראסוניים, מה שהופך אותה לאמצעי לא פולשני המשמש לטיפולי אנטי אייג'ינג, חיטוב הגוף ומיצוק הפנים ובתוצאות מעולות, ללא צורך בתהליך החלמה או מאלחשים.

גלי האולטרסאונד חודרים באופן בלתי פוגעני אל תוך כל שכבות העור ומגיעים עד למעטפת השריר (SMAS) בה נמצאים סיבי אלסטין וקולגן רבים, מה שעד לפיתוח השיטה ניתן היה להשיג בניתוח בלבד. בשכבה זו מכשיר הייפו יגרום לכיווץ הסיבים ובכך יביא לירידה בנפיחות העור, עידוד יצירת סיבים חדשים ויצירת מראה מוצק, מתוח, גמיש וצעיר פי כמה.

התוצאה הקרובה ביותר להזרקות וניתוחים

טכנולוגיית HIFU זכתה גם לשם המקצועי "אולתראפי" – הלחם מילים בין אולטרסאונד לתרפיה ולא בכדי: הטיפול שאיננו פולשני או מחולל פגיעה כלשהי, מותיר חוויה טיפולית נעימה ונוחה ביותר, הודות לעקיפה מכוונת של כל שכבת האפידרמיס במהלך הטיפול. כך, ניתן להגיע למטרות טיפוליות רבות ללא כל קושי מצד הלקוחות: הדגשה והרמה של קו הלסת, פתרון לסנטר כפול, העלמת קמטים וקמטוטים ועוד.

טיפול מדויק עם תוצאות משמעותיות

הטכנולוגיה פועלת באמצעות חימום ממוקד של אזור טיפול נקודתי, בו קיימת רקמה תת עורית רכה שבה נרצה לעודד ייצור מחודש של קולגן. הזרמת אנרגיית החום תתרחש בכמות מדויקת לרקמה, כך שהתחושה שתיווצר אצל המטופלים היא של חום או דגדוג, בהתאם לעוצמת הטיפול.

חלק גדול מהמטופלים צפויים לראות את השינוי כבר לאחר הטיפול הראשון ולהיווכח שעורם הפך זוהר ורענן יותר. אלא שבפועל, התוצאות המדויקות ייראו בתוך חודשיים-שלושה לאחר מכן, מה שמבטא את יצירתו של קולגן חדש שתורם להידוק עור הפנים, הצוואר וגם הגוף. תוצאות הטיפול נשמרות לפרק זמן ארוך בהתאם לגיל, הרגלי אורח החיים והמצב הבריאותי. אם יש צורך, ניתן לחדש את הטיפול בהמשך הדרך.

הכירו את מכשיר ההייפו המתקדם ביותר בישראל: ULTIGHT

המכשיר החדשני ביותר שעושה שימוש בטכנולוגיית הייפו הוא ULTIGHT מבית המותג 4mp. מכשיר זה פועל בשיטה מיקרו ממוקדת (שיטת MPT) הודות למנוע פיאזואלקטרי שמנטרל כאבים גם בהגעה ישירה לשכבת הSMAS-. המנוע שנמצא בתוך המחסנית הינו יציב, בטיחותי, קל לאחיזה (מכשיר אלחוטי) ומדויק ביותר.

עיצוב מכשיר ה- ULTIGHT תוכנן במיוחד כדי לשמר את הקדמה והיוקרה שמגולמת בטכנולוגיה ופועל בצורה שקטה. עומק חדירת גלי האולטרסאונד היא בין 2-6 מ"מ, תלוי בשכבה המטופלת וללא צורך בהתאוששות והחלמה. בזכות מכשיר ה- ULTIGHT ניתן להשיג:

  • אלסטיות מוגברת בעור
  • הידוק ועיצוב של מתאר הפנים
  • הרמה ועיצוב לעצמות הלחיים וקו הלסת
  • מיצוק והרמת עור הסנטר והצוואר
  • הרמת גבות
  • מראה עור חיוני וצעיר יותר
  • הצרת היקפים
  • העלמת קמטים וקמטוטים

להתרשמות מיעילות המכשיר וקבלת מידע מקצועי נוסף, בקרו באתר של 4mp

 

 

קרדיט תמונה: 4mp.co.il

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה