מחפשים מתנה לחג? כלים שימושיים במטבח ומחוצה לו

מחפשים מתנה לחג? כלים שימושיים במטבח ומחוצה לו

תקופת החגים הבאה עלינו לטובה מעמידה אותנו גם באתגר המגיע בכל שנה מחדש: מה קונים לאמא? לסבתא? למשפחה המארחת? לעובדים? וכדומה. נדמה שקצב המצאתן של מתנות מקוריות לא עומד בקצב השנים החולפות, מה שמקשה יותר ויותר להיות מספקים ומסופקים, אך המכנה המשותף הרחב ביותר של רוב המתנות הוא המטבח. מסיבה זו בחרנו להציע מספר אופציות פשוטות אך נהדרות למתנות חג שימושיות ויפות.

  1. צלחות קורנינג

צלחות קורנינג הן צלחות יפיפיות המתאימות לשימוש יום יומי וכן לארוחות חגיגיות. מראן העדין מעניק להן תחושת ניקיון ופשטות לצד דיוק בעיצוב, שיחמם את ליבו וליבה של כל מארח או מערכת המקפידים על אירוח והגשה קפדניים. צלחות קורנינג אינן יקרות כלל ולכן מאפרות הרכבה של סטים יפיפיים לכבוד אירועים כמו חגים ואפילו מסיבת חנוכת בית.

  1. מארז קופסאות תבלינים

הצבעוניות, הנגישות, הסדר והארגון, עשויים להיות דרככם החדשה לליבה של אמא, במיוחד כזאת המשתמשת דרך קבע בתבלינים שונים ומיוחדים. מארז איכותי המתאים בכמות ובגודל הקופסאות למטבח המיועד הוא מתנה מושלמת למי שעדיין לא רכש כזה לעצמו ומשתמש בשקיות או קופסאות מאולתרות המוחבאות בארון הפינתי. תוכלו גם להגדיל ראש ולמלא את הקופסאות כדי להוסיף אפקט עשיר למתנה שלכם.

  1. קופסאות אוכל

אם במקרה זכיתם בסבתא שמבשלת מספיק כדי לשלוח אתכם קופסאות אוכל הביתה, כדאי שתדעו – צריך להחזיר אותן באיזשהו שלב! אז אם סבתא או אמא שלכם ניחנו בחוש הומור קליל ומרענן, תוכלו להעניק להן במתנה סט קופסאות אוכל עמיד וצבעוני שישמש אותן (ואתכם) בוודאות. אם אתם גם יודעים לאפות, מלאו את הקופסאות בעוגיות ועטפו עם סרט, רגע מתוק תמיד משתלב טוב במתנות.

  1. משקל קטן

ואם בעוגיות עסקינן, מלאכת הקונדיטוריה בשונה מבישול רגיל היא כידוע לרוב מחושבת ומדויקת מאוד, עד כדי שקילה של חומרי הגלם ליצירת הבצק המושלם. למשפחה שעוסקת בקונדיטוריה או קינוחים כתחביב, ניתן לרכוש משקל קטן למטבח שיסייע להם לשכלל את ביצוע המכונים המתוקים, ואולי גם תזכו לחתיכת עוגה בסוף ארוחת החג.

  1. סטנד סכו"ם חכם

כיום יש דרכים שונות ומגוונות לאחסן ולהציג כלים וסכו"ם במטבחים. בין אם בדרך הקלאסית בתוך המגירה הראשונה, או על מתקן תלייה מיוחד הממוקם על השיש. סטנד סכו"ם שכזה משדרג כל מטבח ומקנה לו תחושת יוקרתיות מסוימת, שלה תורם גם העיצובים החדישים שניתן למצוא כיום בשוק. דוגמה נוספת למתלה הוא פס מגנטי צמוד לקיר אליו ממגנטים סכיני שף גדולות ומרשימות שעושות חשק היכנס למטבח ולהתחיל לבשל.

בכל מתנה שתבחרו זכרו שהמרכיב החשוב ביותר הוא הכוונה. תנו מתנות מכל הלב, קבלו אותן באהבה, וחגגו את החגים בחיק המשפחה, בחיק הטבע ואולי גם במטבח המצויד החדש שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה