מזכרת לבני ובנות המצווה

מזכרת לבני ובנות המצווה

עשרות נערים ונערות ממשפחות קליטה ורווחה, שחגגו בר מצווה קבוצתי שארגנה עיריית חדרה, קיבלו שי צנוע הכולל מצגת ותמונות למזכרת מהאירוע

בני ובנות המצווה, אשר חגגו בר מצווה קבוצתית בחסות העירייה, שמחו לקבל מזכרת מהחוויה שעברו.

כזכור, כ-40 בני ובנות מצווה ממשפחות קליטה ורווחה חגגו את האירוע המרגש, שכלל פעילות מקדימה להעצמה אישית, פעילות בנושא משמעות ומנהגי בר המצווה, וכן פעילות קהילתית. במסגרת זו נפגשו בני ובנות המצווה עם דיירי בית האבות "עד 120" לפעילות ויצירה משותפת. בנוסף מילא כל ילד פתק ייחודי מעוצב בשיתוף עם אחד הקשישים, להטמנה בכותל.

את יום האירוע עצמו בילו הילדים והמשפחות ביער קנדה, שם נערכה עבורם קבלת פנים חגיגית עם כלייזמרים וטקס מרגש. בהמשך התקיים סיור חווייתי בירושלים והעיר העתיקה, כולל עלייה לכול המערבי, שם הטמינו את הפתקים שכתבו במשותף עם הקשישים. לאחר מכן התקיימה ממסיבה חגיגית רבת משתתפים במסעדה עם חתני וכלות האירוע ובני משפחותיהם.

את ארגון האירוע הוביל כמדי שנה האגף לפניות הציבור בראשות יהודית אסולין ועובדי האגף, הרב ברוך בוקרה, אני מוריוסף וחן ניני, וכן אגפי הרווחה בראשות זיוה היימברג והחינוך בראשות סיגלית איציקוביץ שסייעו באיתור המשפחות שילדיהן עולים למצוות. כל זאת בשיתוף הנהלת העיר המעודדת ותומכת מדי שנה בקיום בר המצווה הקבוצתי.

לאור בקשת ההורים למזכרת מהחוויה שעברו ילדיהם, העניקה העירייה לכל בן ובת מצווה ערכה צנועה המכילה דיסק או קי המכיל מאות תמונות מהפעילות המקדימה ומיום האירוע, מצגת על הפעילות ההתנדבותית בבית האבות, וסמל חדרה עם ביאורים. כל זאת על מחזיק מפתחות הנושא את סמל העיר חדרה, וסיכת העיר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה