מוסך רנו ראשון לציון: שירות שמותאם להנחיות היצרן

מוסך רנו ראשון לציון: שירות שמותאם להנחיות היצרן

במוסך מורשה רנו, תוכלו להזמין שירותי תיקונים ותחזוקה לרכבכם, מצוות שמקפיד על מתן שירות לקוחות איכותי עם מחויבות לתקני השירות של רנו. מוסך רנו ראשון לציון מספק שירות איכותי לרכב לכל רכבי רנו, ואתם יכולים לסמוך על הטכנאים המקצועיים והמיומנים שיציעו את הטיפול האיכותי ביותר.

הצוות מספק שירות לרכב שלכם על מנת שיעמוד בדרישות השירות של רנו, כך שתוכלו לנהוג בו בבטח לטווח הארוך ולמקסם את ערך המכירה החוזרת של מכונית הרנו שלכם.

מוסך רנו ראשון לציון מספק שירות מקיף לכל הדגמים

הזמינו את השירות של מוסך מורשה רנו בסניף הקרוב אליכם בראשון לציון. הצוות במוסך מספק שירות מתוזמן שמותאם לדגם רנו שלכם בהתאם לשנת הייצור שלו והקילומטראז' שעברתם. הצוות מציע גם שירות מלא ועיקרי לרכבים מחוץ לתקופת האחריות שלהם.

מוסך רנו ראשון לציון מציע תוכניות שירות בתעריפים שונים, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה למלא את טופס הזמנת השירות, ולקבל הצעת מחיר לתוכנית תחזוקה, טיפולים ותיקונים, בהתאם לצרכים, להעדפות ולתקציב שלכם.

בדיקות תקופתיות

ניתן להזמין שירות רנו גם באמצעות טופס ההזמנה המקוון המהיר והקל. כאשר אתם מזמינים את השירות, המלא או החלקי, הצוות במוסך יבצע את הטיפול הנדרש באותו היום, כולל ביצוע בדיקת מומחים לרכבי רנו עם הטכנאים המיומנים.

כמו בכל המכוניות, צוות מוסך רנו ראשון לציון יבדוק את הרנו שלך כדי לראות אם היא עומדת בתקני הבטיחות והתקנות. אם יהיה צורך לבצע תיקון כלשהו ברכב שלכם, צוות המוסך יקפיד לבקש את הרשאתכם לפני ביצוע התיקון.

תוכניות שירות של רנו

תוכניות השירות של רנו מכסות שירות של עד ארבע שנים לרכב שלכם, כולל עלות העבודה והחלקים, במרכז שירות שאושר על ידי רנו. הצוות של מוסך רנו ראשון לציון מורכב מטכנאים אמינים שבקיאים בתיקון הרכבים עם חלקים וחלפים שאושרו על ידי רנו.

תוכנית שירות רנו היא הדרך הנוחה ביותר לנהל את עלות השירות לרכב שלכם. עם תוכנית שירות של רנו, אתם יכולים ליהנות מלוח זמנים של שירותי תיקונים ותחזוקה לפרק זמן של עד ארבע שנים ולבחור לפזר את עלויות השירות על פני תשלומים חודשיים ללא ריבית. בנוסף לתוכנית השירות, ניתן לבחור תוכנית שירות מותאמת אישית להעדפות שלכם ולצרכי הרכב.

כל תשלומי השירות מאובטחים, כך שאתם מוגנים מפני עליות מחירים עתידיות, כולל האפשרות להבטיח את השירות של מחר במחירים של היום.

בדיקת תקינות רכב רנו

מוסך רנו ראשון לציון מפעיל מערך שירות בדיקת תקינות רכב, שיסייע לכם לשמור על מצב העבודה התקין של הרכב שלכם באופן שוטף ולטווח הארוך. זוהי בדיקה ויזואלית של החלקים הפועלים של המכונית שלכם, כולל בלמים, הגה, מתלים, פליטה ואורות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה