מוסך דור 18 – המוסך הטוב ביותר עבור הרנו שלך

מוסך דור 18 – המוסך הטוב ביותר עבור הרנו שלך

חברת רנו הינה חברת רכבים צרפתית אשר הוקמה בשנת 1899. בעבר הייתה רנו חברה עצמאית, אולם בשנת 2001 עברה החברה מיזוג יחד עם המותג השוודי וולוו ומאז היא נמצאת תחת קונצרן רכבים רחב. בכתבה זו אספנו עבורכם מספר דגשים המיועדים לנהגי מכוניות רנו, ופרטים שונים אודות השירות של מוסך דור 18 .

רנו – עבר הווה עתיד

רנו נחשבת למותג רכבים אמין, איכותי ובטיחותי. רכבי הרנו הראשונים החלו להגיע לארץ בעיקר בסוף שנות ה-90, אז התפרסמה החברה בזכות דגמים כמו רנו קיליאן שהציף את השוק הישראלי. מאז ועד היום, מייצרת רנו רכבים איכותיים ובטיחותיים, המהווים נתח שוק נרחב משוק הרכבים הישראלי. במהלך ההיסטוריה המפוארת של רנו נוצרו שיתופי פעולה רבים עם חברות רכב רבות, וביניהן דאצ'יה, מרצדס, וולוו, מיצובישי, ניסאן ועוד.

טיפולי רכב שוטפים לרכבי רנו

ישנם רכיבים העומדים בפני שחיקה מאסיבית כך שתהליך הבליה שלהם הוא מהיר יחסית. דוגמאות לרכיבים מעין אלה הן: בלמים, צמיגים, מערכת ההיגוי וכדו'. מערכות אלה דורשות בדיקות תקופתיות וטיפולים שוטפים, בכדי להבטיח את בטיחות הרכב. הטיפולים השוטפים המומלצים על ידי מוסך דור 18 הינם:

  • בלמים – המערכת הבטיחותית החשובה ביותר ברכב. אנו ממליצים להחליף בלמים לאחר 10,000 ק"מ פחות או יותר, בהתאם לדרישות היצרן של הבלמים, ובהתאם לאופי הנסיעה שלכם (נסיעה פנים עירונית שוחקת את הבלמים בקצב מהיר יותר מנהיגה בין עירונית).
  • צמיגים – ככל הנראה הרכיב הנשחק ביותר ברכב. החלפת הצמיג נעשית על פי מצב השחיקה, או על פי מועד התפוגה המוטבע צידו.
  • פילטר אוויר – החלפה של פילטר אוויר מומלצת לאחר 10,000 ק"מ.
  • נוזל הגה – מאפשר להניע את ההגה בקלות, ומשכך את מערכת ההיגוי. ההחלפה נעשית על פי הוראות היצרן.
  • שמן מנוע – מפחית את החיכוך בין חלקי המנוע, ומסייע במניעת קורוזיה וניקוי המערכת. החלפת שמן מומלצת על פי מצב השמן או לאחר 10,000 ק"מ.

מוסך דור 18 – לכל הדגמים ולכל השנתונים

הטיפול ברכבי רנו תלוי במידה רבה בסוג הרכב ובשנת הייצור שלו, כך למשל טיפול ברכב משפחתי שונה מטיפול ברכב ספורט. מוסך דור 18 מתמחה ברכבי רנו מכל הסוגים והשנתונים, כך שלא משנה באיזה דגם אתם נוהגים, עובדי המוסך יידעו לתת לו את הטיפול המקצועי והמתאים ביותר. ההמלצה הרווחת היא לבצע טיפולים שוטפים בכל שנה או לאחר 10,000 ק"מ בכדי לשמור על הרכב לאורך זמן.

עובדי מוסך דור 18 מתמצאים היטב בדגמי הרנו השונים, כך שבין אם אתם בעלי רנו SUV, משפחתית או מיני – עובדי המוסך המיומנים שלנו יידעו להעניק את הטיפול הטוב ביותר. אנו בוחרים את צוות העובדים שלנו בקפידה בכדי להבטיח שהרכב שלכם יהיה בידיים טובות, ויקבל את הטיפול הטוב ביותר. הבחירה במוסך דור 18 לאורך זמן מאפשרת לנו לבנות עבורכם תוכנית טיפול מתמשכת המתחשבת בטיפולי עבר.

שירותי דיאגנוסטיקה במוסך דור 18

אנחנו מציעים שירותי דיאגנוסטיקה ממוחשבים כך שהאבחנה נעשית בצורה מדויקת, מקצועית וברורה. בדרך זו ניתן לראות את הבעיה במחשב הדיאגנוסטיקה, ולקבל הצעת מחיר מדויקת. לקבלת הצעת מחיר לשירות תיקונים או לטיפולי אחזקה אתם יכולים לפנות אלינו, וצוות המוסך ישמח לעמוד לשירותכם.

 

קרדיט תמונה: RF123

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה