מומחה לקידום אתרים בגוגל – בעל עסק? קרא היטב.

מומחה לקידום אתרים בגוגל – בעל עסק? קרא היטב.

כשאתם עובדים עם מומחה, אתם מקבלים שירות ברמה אחרת, וכשמדובר בעסק שלכם, אתם רוצים רק את הטוב ביותר. עדיף לעשות את העבודה פעם אחת כמו שצריך, במקום 3 פעמים בצורה לא מקצועית, אז ההמלצה החד משמעית, בטח כשמדובר בשם הטוב של העסק שלכם, זה לעבוד עם מומחה לקידום אתרים בגוגל.

העניין הוא שקל מאוד לעשות טעויות עם גוגל, וקשה מאוד לתקן אותן. אם כבר בניתם שם רע מול מנוע החיפוש, יכול להיות שתאלצו לעשות עבודה מאוד ממוקדת בכדי לתקן את הנזק, ולהתחיל לבנות קליינטורה כפי שצריך דרך הרשת.

מי שמוכן להרוויח, מוכן לגדול, מוכן לראות את העסק שלו משגשג, מוכן לגמרי לקבל את הייעוץ, ההכוונה והשירות של מומחה קידום אתרים, כי התוצאות חזקות ויעילות.

צועדים עם מומחה לקידום אתרים בגוגל

מומחה לקידום אתרים בגוגל ייקח אתכם דרך הנתיב הבטוח להצלחה, נתיב הכולל – 

  1. סטנדרטיזציה ותקנים – כמו בכל דבר מקצועי, גם באתרי אינטרנט יש תקן. הקוד שבו כתוב האתר חייב לעמוד בסטנדרטים המקובלים, וגוגל עוקב אחרי מבנה זה באופן הדוק ומאוד לא סלחני. מומחה לקידום אתרים יבדוק קודם כל שהאתר שלכם בכלל ראוי לקידום, כי אם הוא לא, אתם חייבים במלוא מובן המילה לתקן את התקלות לפני כל מהלך קידום, אחרת, תשלמו על זה ביוקר. מהלך זה נקרא עבודה און-סייט, כלומר על האתר עצמו.
  2. קידום אורגני בגוגל – מהלך לטווח ארוך שכל מקדם אתרים מקצועי ימליץ עליו, שכן עסק, לרוב, לא נבנה כדי להצליח מהר ולהיסגר מיד. אם אתם בונים עסק שאמור להניב לכם הכנסות לאורך שנים ארוכות, אתם חייבים קידום אורגני אשר ייבנה בהדרגה, לאט לאט, אבל לא לאט מדי, כדי שתוכלו להישען עליו בעתיד גם בלי תקציב קידום בכלל.
  3. קידום ממומן – “זבנג וגמרנו", אבל לרוב בלי ה"גמרנו", קידום ממומן כדאי להוציא לפועל כאשר האתר שלכם מוכן ומעודכן, מערכת ההזמנות שלכם מוכנה לפעולה, ויש לכם מספיק מלאי ואנרגיה לתת שירות למבול של לקוחות. קידום ממומן, כשהוא נעשה נכון, יכול להציף את העסק, פשוטו כמשמעו, ומקדם האתרים שלכם ימליץ לכם מתי זה הזמן לפעול.

מה עדיף – ממומן או אורגני

כל מומחה לקידום אתרים בגוגל, לפחות כזה שמבין עניין, יסביר לכם שאין פה נכון או לא נכון, אין פה כדאי או לא כדאי, אלא בהתאם לצורך שלכם. ובכל זאת, אם הצורך שלכם הוא להביא את העסק להצלחה לאורך זמן, אתם ככל הנראה תהיו חייבים לשלב בין השניים, קידום ממומן וקידום אורגני כאחד.

הקידום האורגני הוא תהליך מתמשך, וכשמו כן הוא – אורגני. הקידום הממומן הוא מהיר יותר, מייצר תוצאות מהירות, אך כמו כל דבר מואץ, יש בו פוטנציאל להיות יותר מדי. ההמלצה היא אם כך לייצר מערך קידום הרמוני שתואם את הרצונות והיכולות של העסק שלכם בכל זמן נתון, ולצמוח בהתאם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה