מה צריך לדעת על שירותיו של עו"ד צבאי ומתי כדאי לפנות אליו?

מה צריך לדעת על שירותיו של עו"ד צבאי ומתי כדאי לפנות אליו?

אתם משרתים בצבא כבר לא מעט חודשים אך בפועל אתם לא באמת מצליחים לקחת חלק? בכל הזדמנות שיש אתם מנסים לעבור על חוקי הצבא? או שאולי המקרה שאיתו אתם מתמודדים שונה לחלוטין כי מישהו תקף אתכם מינית במסגרת הצבא? כך או כך, כדאי שתדעו שעורך דין צבאי הוא איש המקצוע שיוכל לעזור לכם על הצד הטוב ביותר. עו"ד צבאי הוא לא רק עורך דין בישראל, אלא הוא איש מקצוע שמכיר את מערכת המשפט הצבאית מקרוב. משמעות הדברים היא שאותו איש מקצוע יידע לבדוק את הנתונים, יידע לומר מהם החוקים של מערכת המשפט הצבאית ומהם הסיכויים שלכם לצאת מרוצים מהתהליך שאליו אתם נכנסים היום. זה לא משנה אם אתם תובעים או נתבעים וזקוקים להגנה, כי בכל מקרה רצוי שתפנו כמה שיותר מהר לעוה"ד שייצג אתכם לכל אורך הדרך.

כך בוחרים עו"ד צבאי

מתלבטים לאיזה עורך דין צבאי תרצו לפנות? לא בטוחים מי איש המקצוע שיוכל לעזור לכם? אם כך, כדאי שתדעו שאנחנו יכולים להבין ללבכם. יש הרבה מאוד עורכי דין צבאיים אך לא על כולם ניתן לסמוך, מה שמעורר את השאלה: מהם הפרמטרים לבחירת עו"ד צבאי מוביל? ההמלצה שלנו היא לבדוק תחילה האם עוה"ד שלכם:

  • מוכר ובעל מוניטין במערכת הצבאית?
  • מקצועי ורציני?
  • זמין עבורכם בכל עת?
  • יוצר אצלכם תחושה שיש לכם על מי לסמוך

הרבה מונח כאן על הכף ולכן, אם אתם יכולים לבחור אדם שאתם מאמינים לו ויודעים שהוא יילחם את המלחמה שלכם, מה פתאום שתוותרו על פחות מזה? זה לא משנה עד כמה הסוגיה רגישה, כי בכל מקרה רצוי לבחור עו"ד צבאי שיש לגביו כמה שיותר המלצות.

האם שירותיו של עו"ד צבאי עולים הרבה?

זה מאוד תלוי אם מערכת המשפט מציעה לכם עו"ד או שאתם בוחרים אותו באופן פרטי. במידה ואתם בוחרים עורך דין באופן פרטי, כמובן שהמחיר יהיה אחר לגמרי. מה שכן, חשוב לזכור שלא כדאי לוותר על השירות של אנשי המקצוע הכי טובים שיש היום בתחום הזה, שכן איש מקצוע כזה הוא האדם שיוכל לעזור לכם. לא כולם מבינים זאת, אך לעיתים, למרות שהעובדות מדברות בעד עצמן, גם לעורכי הדין יש משמעות והשפעה. זו הסיבה שבגללה רצוי לבדוק בשבע עיניים שאתם בוחרים מישהו רציני ומנוסה, ולמען האמת, לפעמים אפילו כדאי יהיה לשלם יותר אם זה אומר שעו"ד יהיה מקצועי יותר. מה שכן, רצוי מאוד לדבר על הדברים מראש עם עוה"ד ולוודא שאתם מבינים לאיזו הוצאה כלכלית אתם נכנסים, כי מה פתאום שתיקחו ככה סתם סיכונים כלכליים מיותרים? השוואת מחירים בין כמה עורכי דין זה עניין מקובל בימינו, אז למה שלא תעשו זאת?

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה