מה עושים בסמוך לאחר תאונת דרכים עם נזקי גוף?

מה עושים בסמוך לאחר תאונת דרכים עם נזקי גוף?

בכל יום נוכל לשמוע בחדשות על תאונות דרכים עם נזקי גוף. המציאות בכבישים לא פשוטה, אך כמובן שחלק מהאחריות היא בידיים שלנו. אך מה עושים לאחר תאונת דרכים עם נזקי גוף? לצערנו זה יכול לתפוס אותנו מבלי שנהיה ערוכים למצב שכזה. יהיה עליכם לדעת איך להגיב כדי להוציא את המקסימום מהאפשרויות שניצבות מולכם. ולדעת גיצד ניתן יהיה למקסם את גובה הפיצוי שלו תהיו זכאים בהמשך הדרך. מטרת הפיצוי לאחר תאונת דרכים הינה להחזיר את הנפגע/ת באמצעות פיצוי כספי למצבו בו היה לפני קרות תאונת הדרכים המלווה בנזקי גוף.

 

פינוי לקבלת טיפול רפואי

בשלב הראשון יש צורך להתפנות על מנת לקבל טיפול רפואי במהירות האפשרית. הזמן יכול להיות קריטי כאשר מדובר על טיפול רפואי לאחר תאונת דרכים. גם אם אתם מרגישים יחסית בסדר, אין סיבה שלא תלכו לעשות כמה בדיקות כדי שתוכלו להוריד את מפלס הלחץ. הרי אין דבר יותר מתסכל מאשר לגלות כי ישנה בעיה רפואית שלא קיבלה את המענה בזמן המתאים. לאחר שהתפניתם לקבלת טיפול רפואי, תוכלו להתעסק עם כל שאר העניינים האחרים. חשוב מאוד כי כבר בבדיקה הרפואית הראשונה אצל הגורם הרפואי המטפל לספר לו מהם האיבירים שנפגעו כתוצאה מתאונת הדרכים בצורה מפורטת וכן מהם המגבלות מהם אתם סובלים בקשר ישיר עם הפגיעות הגופניות שנגרמו בתאונת הדרכים.

 

חשיבות תיעוד הזירה ותיעוד מיקומי הנזקים ברכבים המעורבים במידה וניתן

במידה וניתן יש לתעד את זירת התרחשות התאונה בטרם הוזזו הרכבים. כמו כן, במידת האפשר יש לצלם את מוקדי הנזקים ברכבכם ובכל רכב אחר אשר היה מעורב בתאונת הדרכים. לעניין זה, יש חשיבות רבה ככל ותהיה מחלוקת בין הנהגים המעורבים בעניין מי מהנהגים המעורבים אחראי לקרות התאונה, התמונות של מיקום הרכבים לרבות מוקדי הפגיעות בהם עשויים ללמד מהו מנגנון התרחשות התאונה ומי מהנהגים גרם לתאונת הדרכים להתרחש.

 

פנייה לעורך דין תאונות דרכים

התמודדות עם כל העניינים השונים סביב תאונת הדרכים היא התמודדות לא קלה. קל וחומר כאשר יחד עם כל העניינים הבירוקרטיים יהיה עליכם להתעסק עם עניינים בריאותיים. האם זה אומר שיהיה עליכם לוותר על כל ההתעסקות הבירוקרטית? התשובה היא שלילית. אתם צריכים למקסם את כל מה שמגיע לכם, בטח אם מדובר על פיצוי בגין התאונה. עורך דין תאונות דרכים הוא איש המקצוע שנכנס לתמונה כדי להקל עליכם. הוא לוקח מכם את המושכות בשביל לנהל את התביעה ולהפוך אותה לפשוטה. מחפשים איש מקצוע שילווה אתכם לכל אורך הדרך? הכירו את עורך דין תאונות דרכים אלעד רייך. יחד עם עו"ד אלעד רייך תוכלו למקסם את כל מה שמגיע לכם ולדעת כי אפשר להיות רגועים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה