מה עדיף – ניאגרה סמויה או רגילה ?

מה עדיף – ניאגרה סמויה או רגילה ?

האם אתם מעוניינים להחליף את הניאגרה הישנה בחדר השירותים שלכם בניאגרה חדשה או שאתם במהלך תהליך שיפוץ של חדר האמבטיה ומעוניינים להקנות לו נראות מודרנית ועכשווית ? אחת השאלות שבטח עומדות בלב העיסוק שלכם כרגע היא איזה דגם של ניאגרה מתאים יותר עבורכם – האם זו הניאגרה הסמויה או ניאגרה קלאסית רגילה. השיקולים לבחור בדגם כזה או אחר שונים ותלויים במספר גורמים שכדאי להכיר. על כן, אנחנו כאן על מנת לעשות לכם סדר בבלגן ולתת לכם את כל הפרטים שחשוב להכיר בנוגע לדגמים השונים של הניאגרות ומה היתרונות של כל אחד מהם.

קודם כל לעשות סדר על מה אנחנו מדברים ומה הם סוגי הניאגרות השונים

ראשית, נעשה סדר בנוגע לנושא אודותיו אנחנו מדברים – מהי בעצם הניאגרה. מיכל המים אשר מתמלא כאשר אנחנו מדיחים מים לתוך האסלה ומתמלא מחדש ברגע שהוא מתרוקן לאחר פעולת ההדחה. הניאגרה עצמה תמיד מחוברת לאסלה אולם עצם החיבור עצמו הוא זה אשר קובע את דגם וסוג הניאגרה. חיבור זה מהווה גורם מכריע גם במחיר הניאגרה, בעלויות ובאופן הטיפול והתיקון של הניאגרה, הנוחות והעיצוב של חדר השירותים ומכאן נגזרים כלל היתרונות והחסרונות של כל דגם וסוג. לפיכך יש צורך לעשות הסבר קצרצר של שני סוגי הניאגרות השונות ביניהם נשווה: ניאגרת מונובלוק (אשר נחשבת כניאגרה הרגילה) והניאגרה הסמויה.

ניאגרה מסוג מונובלוק, כאמור הניאגרה הרגילה, מחוברת לאסלה כאשר האסלה עצמה מחוברת לרצפה. הניאגרה ממוקמת בגובה של כ-90 ס"מ ונמצאת בשימוש נרחב בבתים ברחבי הארץ בעשורים האחרונים. יחד עם זאת, בשנים האחרונות נכנס לשוק דגם הניאגרה הסמויה אשר מבוטן בתוך הקיר עצמו אשר צמוד לאסלה. האסלה עצמה במקרים אלה תלויה ואינה מחוברת לרצפה אלא לקיר. הניאגרה עצמה לא נראית לעין, כמו הניאגרה מסוג מונובלוק ומכאן שמה. האלמנט היחיד של הניאגרה אשר נגלה לעין הוא לחצן הדחת המים.

יתרונות, חסרונות ושיקולים לחשוב להכיר בנוגע לכל אחד מהדגמים

ניאגרות אשר מחוברת לאסלה המחוברת לרצפה ולא לקיר נחשבות לניאגרות נוחות לשימוש ואף בחלק מהמקרים הינן זולות יותר מאשר הניאגרות הסמויות. לעומת זאת, הניאגרות הסמויות נחשבות לטרנד החם בעולם עיצוב חדרי השירותים כאשר הן מככבות בבתים ובדירות פרטיות, בבתי מלון, במסעדות, בבתי עסק ועוד. לא סתם ניאגרות סמויות הן טרנד חם שצובר תאוצה, הרי העיצוב החדשני והמודרני שהן מעניקות לחדר השירותים הוא אלמנט שכולם שמחים בהימצאותו. יתרון בולט של הניאגרה הסמויה היא האפשרות הנוחה בניקיון של אזור האסלה כאשר אין צינורות או ברזים אשר בולטים ומפריעים לפעולת הניקיון.

שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון הוא העניין של תיקון ניאגרה במקרה של תקלה או בעיה כזאת או אחרת. לעומת תיקון של ניאגרה רגילה, שלעיתים יכול להיעשות על ידי בעל הבית או על ידי אב הבית, ביש צורך בבעל מקצוע בכל הנוגע לעניין של תיקון ניאגרה סמויה. הן התקנת הניאגרה הסמויה וכל אשר נוגע לעניין תיקון ניאגרה סמויה מצריך ניסיון ומקצועיות בעבודה למול המנגנונים של ניאגרה זו וזאת בכדי למנוע שבירת קירות או פגיעה בקרמיקה שלא לצורך. לפיכך, אם החלטתם ללכת על ניאגרה סמויה חשוב לקחת בחשבון את סוגיית הטיפול והתיקון בניאגרה בבוא העת.

אז אם אתם מחפשים אחר התקנה או אחר תיקון ניאגרה סמויה חדרה, חשוב לזכור לפנות לבעל מקצוע אמין, מקצועי ובעל ניסיון בעבודה עם ניאגרות סמויות. בעל מקצוע שכזה יוכל להעניק לכם את ההתקנה של הניאגרה הסמויה בצורה המיטבית ואם תצטרכו תיקון ניאגרה סמויה בחדר השירותים שלכם, בשל תקלות פשוטות או מורכבות, הוא יוכל להעניק לכם את הפתרונות המתאימים תוך שימוש בציוד המתקדם והאיכותי ביותר. אנו מקווים שעשינו לכם סדר בין כל הפרטים שחשוב להכיר וכעת אתם יכולים לגשת ולבחור את הניאגרה אשר מתאימה לכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה