מה מייחד דלתות 0?

מה מייחד דלתות 0?

דלת אפס זוהי דלת שנטמעת בקיר ובעצם מוסתרת. כשהיא סגורה היא נראית כמו חלק מהקיר. האפקט שנוצר הוא אסתטי מאוד ונקי. הדלת מעניקה מראה אצילי ומרשים שמבטא תכנון מתוחכם של הבית. דלת אפס מגיעה במגוון חיפויים ועיצובים המתאימים לטרנדים סגנוניים עכשוויים. את כל הפרטים אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.

אז מהי דלת אפס?

דלתות הבית הפכו בשנים האחרונות לאחד מהאלמנטים הכי משפיעים על העיצוב הסופי של חללי הבית השונים. יש כיום המון סוגי דלתות עם פיתוחים וגימורים משתנים, מגוון צבעים וחומרי גלם שונים כגון סיבי עץ דחוסים, עץ מלא ושילוב של כמה חומרי גלם יחד.

דלתות הבית מתחלקות לארבעה סוגים עיקריים: דלתות הזזה לתוך כיס, דלתות עם כנף כפולה, דלתות משקוף ודלתות אפס. מכיוון שהמאמר עוסק בסוג האחרון, נרחיב עליו את הדיבור.

ראשית כדאי לדעת כי לדלתות אפס אין שום יתרון פונקציונלי וכל מהותן הוא דקורטיבי. אך זה לא מעט. כאשר מתכננים בית ברמת עיצוב גבוהה ומקפידים על כל פינה בו, זהו ערך חשוב ומשמעותי שלדלת יש בו חלק ניכר.

האם יש דלתות הזזה אפס והאם ניתן להתקין דלתות אפס בכל מקום? הנה כמה דברים שכדאי לדעת על דלתות אלו.

מה כדאי לדעת על דלת אפס?

כמעט בכל כניסה או פנים הבית יש דלת עם משקוף בולט וכאשר היא סגורה היא בולטת קצת מעבר לקו הקיר של החדר ושקועה בצידו החיצוני.

בדלתות אפס זה לא קורה. דלת אפס היא דלת שמותקנת ישירות על מפתח הדלת, ללא משקופים כלל. כאשר הדלת סגורה היא נראית כמו המשך של הקיר ובעצם ניתן אף להסוות אותה. לדוגמא, אם מדביקים ציור קיר גדול, שכולל גם את הדלת, קשה להבחין שבמקום מותקנת דלת. אלמלא ידית הפתיחה ועינית הדלת, כלל לא ניתן להבחין בה.

ארבעת סוגי הדלתות שציינו יכולים כולם להיות גם דלתות אפס. מדובר במראה ייחודי שאי אפשר להתעלם ממנו היוצר אפקט עיצובי מרשים שיכול להתאים לסביבות עיצוב שונות. בחירה בסגנון עיצוב עם דלת אפס היא כמובן בחירה סובייקטיבית ובהתאם לטעם אישי, לאופי הבניה ולסגנון הבית.

האם ניתן להפוך דלת קיימת לדלת אפס? התשובה היא כן. מדובר בתהליך של הסרת המשקופים, ביצוע גימור מושלם לפתח הדלת, התקנת דלת שמתאימה במדויק למידות הפתח ושימוש בצירים נסתרים.

לסיכום, דלתות 0, מתמזגות בקו אחיד עם הקיר, מה שיוצר מראה אסתטי והרמוני ומיוחד בחלל. המראה המינימליסטי מתאים לכל סגנון עיצוב, כפרי, קלאסי מודרני או משולב. המשקופים של דלתות אפס נמצאות בתוך הקיר מה שמעניק להם חוזק ועמידות גבוהה למשך שנים רבות. הן מתאימות לכל חלל, החל מהכניסה לבית, דרך חדרי השינה וחדרי ילדים ועד חדרים רטובים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה