מה כדאי לדעת על רהיטי ראטן

מה כדאי לדעת על רהיטי ראטן

בסיס החומר של רהיטי ראטן הוא עץ הדקל. הראטן מאפשר ייצור של פריטי ריהוט שונים, גמישים אך חזקים ועמידים לאורך זמן. ריהוט ראטן ידוע ביופיו המיוחד, בקלילות שהוא יוצר במרחב וביכולת לשלבו עם רהיטים נוספים, בבית ובחצר. אלו רהיטים אשר נוח לתחזק ולנקות אותם והם נראים מצוין. כל מה שכדאי לדעת על רהיטי ראטן במאמר שלפניכם.

מה זה ריהוט רטאן

רהיטי ראטן עשויים מסיב טבעי הנקרא ראטן. הראטן הטבעי הוא אחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר בעולם וכאשר רוצים ליצור מראה כפרי ולא "כבד" מדי לעין, ריהוט ראטן הוא מושלם לכך. בעבר הייתה נפוצה אופנת הרהיטים העשויים במבוק או קש ואלו הופיעו בכל מקום, גם בבתי קפה ובחופי הים, משום שהם יצרו אווירת נופש ונוחות.

רהיטי הראטן שונים בחומר הגלם שלהם העשוי מסיבי דקלים שונים שמקורם ביערות אינדונזיה ומלזיה. וכך גם לגבי העיצובים. רהיטי הראטן מעוצבים בחדשנות ובשלל דוגמאות, הרחק מהעיצוב במיושן של ריהוט הקש. כיום, למען שיפור העמידות שלהם בתנאי מזג האוויר שונים וההתבלות הטבעית, רהיטי הראטן עשויים מחומר סינטטי עם סיבים חזקים, המדמה את הראטן הטבעי ושומר על מראהו המקסים.

ריהוט הראטן משתלב כרהיט יוקרה בפנים הבית ומחוצה לו והוא התשובה לכל מי שמחפש ריהוט יפה ואיכותי בעל מראה אקזוטי לצד תחזוקה נוחה וקלה. מדובר בחומר חזק אך קל משקל ויציב, ואופן הליפוף שלו מאפשר יצירה של שלל צורות ועיצובים.

מה היתרונות של ריהוט ראטן

רהיטי הראטן הפכו למאוד פופולאריים בקרב הישראלים בשל מספר יתרונות. ראשית, הראטן הוא כאמור חומר נוח לניקוי. שנית, הוא בעל מראה המשלב אלגנטיות והידור עם מראה כפרי ונקי. את הרהיטים אפשר לשדרג על ידי הוספת חומרים נוספים כגון משטח זכוכית לשולחן עשוי גראטן ורגלי עץ לספת גראטן.

בנוסף, העמידות שלו גבוהה. הוא עמיד בפני השמש הקופחת, אינו דוהה ואינו נסדק. ועמיד גם למים וללחות. כל אלו מאפשרים לו להיות רהיט גן או חצר אופטימאלי.

תחזוקת רהיטי הראטן

את רהיטי הראטן קל מאוד לתחזק ולנקות. מטלית לחה, קצת סבון והלכלוך נעלם. כל כמה חודשים מומלץ להשתמש במברשת רכה או בצינור מים כדי לנקות את האבק שהצטבר בין הסיבים הקלועים. כדאי להימנע משימוש בחומרי ניקוי כימיים  כדי שלא יפגעו בחומר ובצבע הרהיט.

לסיכום, לא משנה איזה סוג חצר יש לכם ולמה היא משמשת, הסבירות שתמצאו ריהוט ראטן אשר יתאים לה היא גבוהה. רהיטי ראטן ניתן למצוא בכל חנות רהיטים המוכרת ריהוט לחצר ולגינה. רהיטי ראטן ניתן למצוא בכמות כמעט בלתי מוגבלת של סוגי ריהוט כגון כסאות, שולחנות, ספות, שידות, אהילים ועוד. כל מה שצריך ליצירת האווירה המושלמת בחצר שלכם.

.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה