מה זה מערכות מיזוג VRF?

מה זה מערכות מיזוג VRF?

לפני בחירת מערכת מיזוג אוויר, חשוב להבין היטב את מאפייני המערכות השונות כדי לוודא בחירת מערכת שתחזיק מעמד לטווח הארוך. אם אי פעם תהיתם מה המשמעות של VRF בהתייחס למערכת מיזוג אוויר, מאמר זה מסביר מה זה מערכות מיזוג VRF ואיך הן פועלות.

מומחי מיזוג אוויר בקיאים היטב במאפיינים השונים של מערכות מיזוג אוויר, וישמחו לספק לכם אפשרויות שונות של התקנת מערכת על ידי המומחים. תוכלו לסמוך על צוות מקצועי שילמד אתכם וייתן לכם את התשובות המלאות שיסייעו לכם לבחור מבין הדגמים השונים של מערכות מיזוג VRF.

איך עובדות מערכות מיזוג VRF?

מערכות מיזוג VRF קלאסיות מורכבות מיחידה חיצונית שמספקת מספר מטפלי אוויר דרך צנרת קירור. מה שהופך את המערכת לדגם כל כך יעיל ואיכותי של מערכת מיזוג אוויר, הוא השימוש בלוגיקה.

בעלי בתים שמעוניינים לרכוש מערכת מיזוג אוויר שפועלת באופן של הערכת וקביעת הטמפרטורות הדרושות לכל סביבה, כולל האקלים והטמפרטורות בחוץ וכן הטמפרטורה הרצויה בתוך הבית, בוחרים מערכות מיזוג VRF.

התאמת הטמפרטורה הפנימית לטמפרטורה החיצונית

לפי הנתונים שהמערכת אוספת, היא מחשבת את כמות האנרגיה שתידרש על מנת להתגבר על הטמפרטורה החיצונית ולספק את הנוחות הדרושה בפנים. אם מפעיל אוויר פנימי אחר מופעל, היחידה תחשב מחדש את העומס ותבצע התאמות כדי לוודא שהטמפרטורה הפנימית תישאר זהה.

תהליך בקרה אוטומטי זה מוביל לשימוש יעיל יותר באנרגיה ולאספקת טמפרטורה מדויקת יותר. כך שבחירת הדגם המתאים מבין הדגמים של מערכות מיזוג VRF תספק את הפתרון ההולם לצרכי החימום והקירור שלכם.

סוגי מערכות מיזוג VRF

קיימים מספר סוגי מערכות מיזוג VRF לנוחות הצרכנים שמבקרים באולם התצוגה של חברה שמייצרת ומשווקת פתרונות מיזוג אוויר. כל בית הוא שונה, מה שאומר שכל בית צריך פתרון מותאם אישית לוויסות אוויר. הנה הסוגים הזמינים לבחירה:

קירור בלבד

למרות שזו אפשרות פחות פופולרית, בחלק מהבתים נדרשת מערכת קירור בלבד, שמגיעה עם מצבי מאוורר ויובש בלבד.

משאבות חום

זהו הדגם הפופולרי ביותר מבין הדגמים של מערכות מיזוג VRF. יחידות אלו ניתנות להגדרה על חום או קירור עבור כל המטפלים באוויר בבת אחת. כאשר אתם צריכים פתרונות מיזוג לחודשים קרים וחמים, זו אפשרות טובה.

שחזור חום

זוהי ללא ספק המערכת המתוחכמת ביותר מבין האפשרויות. מערכות מיזוג VRF שפועלות על טכנולוגיית שחזור חום מאפשרות לכל מטפל באוויר לחמם או לקרר בנפרד.

המשמעות היא שכל אזור מקבל סוג שונה של ויסות אוויר בהתאם לצרכי הקירור או החימום של החדר, בנפרד מחדרים אחרים בבית.

מעוניינים בהתקנת מערכת מיזוג VRF?

אם אתם מוכנים לבחור את הדגם המתאים לכם מבין הדגמים השונים של מערכות מיזוג VRF, כדי לקבל פתרונות חימום וקירור יעילים לבית שלכם, מומלץ להתייעץ עם צוות מומחי מיזוג אוויר באולם התצוגה של חברה שמספקת פתרונות מיזוג אוויר.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה