מה זה חיטוי באוזון ואיך זה עובד?

מה זה חיטוי באוזון ואיך זה עובד?

היום ישנה מודעות הרבה יותר גבוהה הן לשמירה על איכות הסביבה והן איכות חיים אישית. אנחנו רוצים שהסביבה שלנו הציבורית והפרטית תהיה נקייה מחיידקים ככל הניתן, בנוסף לכך אנחנו רוצים להרגיש נעים במקום בו אנחנו שוהים בין אם זה בבית שלנו ובין אם זה בסיבוב בקניון לא משנה היכן אנחנו הולכים אנחנו רוצים שהאוויר סביבו יהיה נקי. חיטוי באוזון היא אחת הדרכים המתקדמות ביותר טכנולוגית המאפשרת ניקוי האוויר ונטרול ריחות לא נעימים.

איך למעשה עובד החיטוי באוזון?

האוזון הוא חומר חיטוי טבעי המאפשר התפרקות מהירה ויצירת רדיקלים בעלי חמצון וחיטוי גבוהים, במהירות ולזמן ממושך. היות והאוזון הינו מהטבע אנחנו מרוויחים שתי יתרונות בפעולה אחת, גם מבצעים חיטוי וגם שומרים על הסביבה. האוזון למעשה מורכב מ – 3 מולקולות של חמצן והוא יעיל ביותר לחיטוי ונטרול גורמים מזוהמים ומסכנים כמו חיידקים, בקטריות, ריחות רעים, ווירוסים, עובש ועוד רבים אחרים.

ניתן להשכיר מכשיר חיטוי באוזון וגם ניתן להזמין אנשי מקצוע המתמחים בחיטוי חללים שונים, חדרים, צנרות ומבואות ומבנים שונים. ישנם מכשירים שהם ניידים וניתן בקלות להעביר אותם ממקום למקום, ישנם מערכות נייחות בשני המקרים ניתן להגיע להספקים גבוהים למדי וכך להתאים את השימוש וההספק בהתאמה אישית.

יתרונות לשימוש במכשיר חיטוי באוזון

  • שימוש בטוח – האוזון הינו חומר טבעי ולכן אינו מסוכן לשימוש וללא תופעות לוואי.
  • מהירות – האוזון אינו נשאר לאורך זמן בחלל סגור ולכן בעת השימוש דואגים שאין איש במקום וגם לא בעלי חיים ולאחר שעות ספורות החומר אינו נשאר בסביבה והמקום חוזר לפעול כרגיל.
  • יעילות – האוזון הינו חומר חזק המחמצן מגוון רחב של חומרים אורגניים.
  • מפיג ריחות – האוזון יכול לנטרל ריחות לא נעימים במרחבים שונים. נטרול ריח סיגריות, ריח פחי אשפה, עובש ועוד רבים אחרים.

הביקוש הולך וגדל

היות והשימוש בחיטוי באוזון הוא בטוח ופשוט למדי יותר ויותר אנשים בוחרים בדרך הזו לבצע חיטוי מקסימלי לבית, למשרד, לרכב וכן הלאה. גם במקומות ציבוריים השימוש בו גדל בקצב מסחרר וזה לא מפתיע כלל, אף קניון או מתחם מסחרי לא יכול להרשות לעצמו לסגור את הדלתות ואפילו לא שעה אחת בודדת. השימוש במערכות חיטוי באוזון מהיר ויעיל ביותר מה שמאפשר לבעלי העסקים לשמור על בריאותם של העובדים והמבקרים במקום, שם לשמור על העסק שלהם בפני מפגעים כמו ריחות רעים וגם להמשיך ולהפעיל את המבנה בשעות פעילותו ללא עיכובים. לא רק בקניונים, גם בספריות, בחברות וארגונים, במפעלים, בבתי קולנוע ועוד רבים אחרים פונים לשימוש בחיטוי באוזון.

שימוש בתרסיסי ריחות לא תמיד מסייעים בבעיה ולרוב אף מטשטשים את עקבותיה, כדי להחזיר את האווירה הטובה לאוויר ובשימוש בחומרים טבעיים הזמינו עוד היום חיטוי באוזון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה