מה זה גרפיקה ממוחשבת?

מה זה גרפיקה ממוחשבת?

אם אתם חושבים ללמוד משהו וחושבים על התחום החזותי, גרפיקה ממוחשבת יכולה לעניין אתכם. גרפיקה ממוחשבת היא תחום בעולם המחשבים שכל עיסוקו הוא מחקר של שיטות יצירה ועיבוד דיגיטלי על ידי מחשב של אלמנטים חזותיים. הוא עוסק במחקר של עיבוד תמונה ודו ממד כמו גם של תלת ממד, ומי שלומד את התחום יודע בסופו של דבר ליצור אלמנטים חזותיים מדהימים. כן, הוא כולל גם עיצוב גרפי, את התוכנות הרלוונטיות ואת התיאוריה שעומדת מאחורי הגרפיקה כמו גם הכללים השונים שצריך להכיר, ואפשרויות העבודה לאחר הלימודים הן אין סופיות. הנה כמה דוגמאות לשימוש בגרפיקה ממוחשבת ואיך היא מועילה לחיינו.

דוגמאות

  • אנימציה בתלת ממד – אנימציה אפשר היום לראות בכל מקום. בסרטים מצוירים, בסדרות מצוירות, בסרטוני תדמית של חברות עסקים ובסרטונים רבים אחרים. בשביל שהדמויות בסרטון ייראו כמה שיותר אנושיות, צריך ליצור אותן בתלת ממד ותלת ממד יוצרים בעזרת גרפיקה ממוחשבת.
  • עיבוד תמונה – צלמים מקצועיים כמו גם חובבנים עושים בה שימוש כל הזמן. היום כבר לא מספיק לצלם אלא צריך להשיג אפקטים מרשימים, ועם עיבוד של התמונות אפשר להגיע לזה. איך עושים את זה? באמצעות גרפיקה ממוחשבת.
  • בניית אתרי אינטרנט – אתר אינטרנט מקצועי צריך להיות מעוצב וצריך להיראות ככה שגולשים ירצו להישאר בו כמה שיותר זמן. הוא צריך לכלול כל מיני אלמנטים גרפיים ואלמנטים גרפיים יוצרים באמצעות גרפיקה ממוחשבת. זה מתחיל בכותרת האתר, בלוגו שלו ובתפריט ועובר דרך כל פרט ופרט בו עד לכפתור הקטן ביותר בו.

יש עוד אין ספור דוגמאות לשימושים שונים של גרפיקה ממוחשבת בחיינו.

אפשרויות תעסוקה

מי שלומד גרפיקה ממוחשבת נהנה מאין ספור הצעות עבודה. הוא יכול לעבוד כשכיר באחת מחברות הפרסום בישראל, חברות שלא יכולות להתקיים ללא מעצבים גרפיים, הוא יכול לעבוד בחברות רבות אחרות להיות אחראי על הגרפיקה הווירטואלית והמודפסת שלהן, הוא יכול לעבוד במערכות עיתונים שם מעצבים גרפיים חשובים לא פחות מהכותבים, בבתי דפוס, בחברות בניית אתרים, הוצאות לאור ובעוד מקומות עבודה רבים. הוא יכול כמובן לעבוד כעצמאי – פרילנסר ויכול לספק שירותים לאותן חברות כמו גם ללקוחות פרטיים.

ללמוד גרפיקה ממוחשבת במכללת סולו

אז אחרי שהבנו מה זה גרפיקה ממוחשבת כדאי שנבין למה המקום הטוב ביותר ללמוד בו הוא מכללת סולו. מכללת סולו גרפיקה ממוחשבת מלמדת בשיטת האון ליין, שיטה בה המורה יושב בצד אחד והתלמיד בצד שני וכל אחד רואה את מסכו של השני ומדבר עם השני ממש כאילו ישבו אחד מול השני. לימודים בשיטה זו לא מצריכים יציאה מהבית ויכולים להתקיים בכל זמן שנוח לשני הצדדים, וכל תלמיד מקבל את תשומת הלב המרבית ומתקדם בקצב שלו. במכללת סולו מועסקים המרצים הטובים ביותר שישמחו ללמד גם אתכם ולהפוך אתכם למקצוענים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה