מה הן אבני החן הפופולריות ביותר לייצור של טבעות אירוסין?

מה הן אבני החן הפופולריות ביותר לייצור של טבעות אירוסין?

למעט טבעות אירוסין מיהלומים, אבני החן פופולריות ונוטים להוקיר אותן בשל הססגוניות שלהן, וכשבוחרים בהן כאבן העיקרית בטבעת האירוסין מוסיפים ממד של יוקרה ואריכות ימים. לא כל אבני החן מוכרות לכל בני האדם, ולכן ראינו לנכון להציג ולהכיר לכם יותר לעומק כל מיני סוגים של אבני חן, אשר מתאימים לטבעות אירוסין.

טיעונים בעד ונגד לרכישת טבעות אירוסין מאבני חן מונסטון –

לא כולם מכירים את טבעות אירוסין מאבני החן שנקראות מונסטון, ובשל כך אנו שמחים להעשיר את השכלתכם ולספר לכם כי מדובר על טבעת אירוסין ממשפחת פלדספר, שמתהדרת בנראות שובת לב ובקסם אדיר. שמן הוענק להן בשל הנוכחות המרשימה של ברק זוהר, הזהה מאוד לאור של הירח, כאשר ניתן להבחין ברסס שובב וססגוני בראייה מכל מיני זוויות. לאבני חן אלו, אשר רבים הם החפצים ביקרם, קיימים ברק בגוון כחול וכן שקיפות גבוהה. אבל אין טוב בלי רע, וטבעות אירוסין מאבני חן מונסטון, בשל נטייתן לרגישות רבה להיסדק, מחייבות להקפיד על ביצוע טיפולים מיוחדים לשם אריכות ימים.

טיעונים בעד לרכישת טבעות אירוסין מאבני חן ספירים

רכישת טבעות אירוסין מאבני חן ספירים מאוד נפוצה בשל העובדה שהן מאוד עמידות, והן בשל הברק והצבע המיוחדים שלהן. טבעת אירוסין מאבני החן ספירים מוכרת בפרט מכיוון שיש באמתחתה היצע רב של גוונים, שמתאפיינים בשינוי שלהם. בנוכחות של אור מסוים נראית טבעת האירוסין מאבני החן ספירים בגווני ירוק אפרפר, כאשר בנוכחות של אור שונה תיראה טבעת הנישואין מאבני חן ספירים בגווני הכחול. על מנת להיטיב את הצבע השולט בטבעת האירוסין מאבני חן ספירים, מקובל לחמם אותן קמעה.

טיעונים בעד ונגד לרכישת טבעות אירוסין מאבני חן טנזניט

הטיעונים שתומכים בעד רכישת טבעות אירוסין מאבני חן טנזניט שלמרות שהן לא קיימות בשטח הרבה שנים, כמו אבני חן אחרות, הן צברו פופולריות ואהדה רבה בתחום של טבעת אירוסין. טבעת האירוסין מאבני החן טנזניט מקורה ממדינת טנזניה, ומכאן שמה. טבעת אירוסין זו מתהדרת במנעד רב של גוונים שובי לב של כחול סגול או של כחול טהור והיא מיוחד בשל אפקט שאמון על שינוי צבעיה בראייה מכל מיני זוויות. הטיעונים שמתנגדים לרכישת טבעת אירוסין מאבני חן טנזניט מציינים כי יש לנהוג בה בזהירות יתרה, בשל כך כי אבן החן הזאת נחשבת לרכה לעומת יהלומים למשל ועשויה לשרוט.

טיעונים בעד לרכישת טבעות אירוסין מאבני חן מורגניט

טבעות אירוסין מאבני חן מורגניט מאופיינים בצבעם השולט ורוד, כאשר גווני הוורוד עשויים להופיע הגוונים של הצבע הכתום לבין צבעי סלמון ורוד. מומלץ לטפל בטבעות האירוסין מאבני החן מורגניט על ידי חום, על מנת להבליט יותר את הנראות בצבע הוורוד או לחלופין להימנע מנוכחות של גווני הצהוב. טבעת אירוסין מאבני החן מורגניט מכונה כך על שם אוסף אבני החן הידוע של הבנקאי ג'יי. פי. מורגן, והיא ידועה לכל בשל התחושה הרומנטית שהיא מעבירה. טבעת אירוסין מאבני חן מורגניט זמינה בכל מיני גדלים, קטנים כגדולים, והיא ברורה ביותר.

טיעונים בעד לרכישת טבעות אירוסין מאבני חן אודם

לשם השכלה כללית, כדאי שתדעו כי טבעות אירוסין מאבני חן אודם שייכות למינים מינרליים, כמו לדוגמא – ספירים שנקראים קורונדום. באותו אופן כמו אבני חן ספירים, מקובל לטפל בטבעות אירוסין מאבני חן אודם על ידי חום, על מנת להיטיב את הבהירות ואת הגוון שלהן. נהוג לסווג לחוד טבעת אירוסין מאבני חן אודם לספירים, למרות שהן חולקות אותו מבנה של קריסטל, מכיוון שנודעת להן חשיבות היסטורית רבת שנים ומכיוון שהן ניחנות ביכולת פיתוי מיוחדת. מרבית בני האדם מעוניינים לרכוש טבעת אירוסין מאבני חן אודם בגווני אדום עמוק, שמשולבים עם גווני הכחול, שנקרא לרוב אדום הדם של היונים.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה