מה החשיבות של שילוט פנים משרדי?

מה החשיבות של שילוט פנים משרדי?

שלטים הם הדרך שלנו להעביר מידע לאחרים, ולהנחות אותם בנושאים שונים. שלטים לרוב מופיעים בחוץ, ברחוב, בכביש – אבל גם בתוך משרדים פעמים רבות ישנם שלטים המשמשים למגוון מטרות.

אילו סוגים של שלטים יכולים להיות במשרד?

במשרד טיפוסי יהיו לרוב כמה חללים: חלל הכניסה שבו יהיה שולחן קבלה, ומספר חדרים, כאשר חלקם משמשים כמשרד אישי של עובדים שונים, חלקם משמשים לחדרי ישיבות, לפעמים יהיה גם חדר שירותים בתוך המשרד, וכמובן – מטבחון.

עובדים ותיקים כנראה לא יזדקקו לשילוט במשרד כדי לדעת איפה כל חדר נמצא – אך עובדים חדשים או אורחים חיצוניים שהגיעו לפגישה או לראיון, כנראה אינם מתמצאים במשרד ולא יודעים איפה למצוא את השירותים או את המטבחון. לכן, הסוג המרכזי של שלטים הוא שילוט שנועד לניווט והתמצאות במרחב.

סוג נוסף של שלטים יכול להיות רלוונטי לכלל באי המשרד, והוא שלטי בטיחות, הנושאים מידע חיוני וחשוב בנוגע לבטיחות במצבים מסוימים. למשל, שלט יציאת חירום, שלט עם הנחיות כיצד לפעול במצב של רעידת אדמה או ירי טילים וכדומה.

עוד סוג של שילוט פנים משרדי הוא שלטים מחוץ לחדרים השונים של העובדים. שלטים כאלה, הנושאים את שמם המלא ואת תפקידם, יכולים לעזור מאוד גם לאורחים – שיוכלו למצוא בקלות את האדם שעבורו הגיעו, ויכולים גם לעזור לעובדים עצמם להתמצא במשרד ולחפש עובדים שונים בקלות. למשל, כאשר אורח מגיע לפגישה שקבע עם אחד העובדים במשרד, הוא יוכל למצוא את החדר בקלות.

מה היתרונות של שלטים במשרד?

כאשר תולים שלטים במשרד, הם משרתים מגוון מטרות. ראשית, הם הופכים את החלל ליותר פונקציונלי, כי הם עושים סדר בנוגע להיכן נמצא כל דבר, איפה כל חדר, איפה יושב כל עובד או מנהל וכדומה. שנית, הם חיוניים לבטיחות העובדים והאורחים, כאשר יש בהם מידע חשוב בנוגע להתנהלות בעת חירום.

יתרון נוסף של שלטים בתוך המשרד הוא אסתטיקה. כמובן שניתן לבחור שילוט פשוט, העשוי מלוחיות מתכת או פלסטיק וכתוב בגופן רגיל, נטול עיצוב או צבע. אבל אם בוחרים להשקיע בשילוט פנים משרדי, ניתן להתאים אותו לאווירה של המשרד, על ידי שימוש בצבעים התואמים את המותג או את תרבות המשרד.

כמו כן, שלטים במשרד יכולים להוות רובד נוסף במיתוג. כלומר, אם המשרד משתמש תמיד בגופן מיוחד, לוגו מסוים או עיצוב ספציפי – שימוש באותו סגנון גם בשילוט הפנים משרדי יכול ליצור המשכיות וקשר בין השלט לבין החברה או המשרד.

באופן כללי, הצבת שילוט עוזרת לאנשים להרגיש ודאות לגבי המיקום שלהם, מה שגורם גם לרוגע ולתחושה טובה ויציבה. לכן, שילוט בתוך המשרד, גם עבור עובדים ותיקים שמכירים את החלל טוב מאוד, יכול לעשות סדר ולהפוך את החלל ליותר מזמין ונעים.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה