מה בוחרים קודם? יעד או מזוודה? בחירת מזוודות כחלק מארגון הטיול

מה בוחרים קודם? יעד או מזוודה? בחירת מזוודות כחלק מארגון הטיול

מתכננים נסיעה בארץ או בעולם ויש לכם הכול פרט למזוודות? עד כמה הבחירה הזאת חשובה ואי אפשר לוותר עליה כחלק מהתכנון? השאלה הנפוצה היא איך תדעו מה לבחור? אילו שאלות חשוב לשאול לפני שאתם מתכננים את כל השאר?

במיוחד עבורכם החברים ברינגו מסייעים לבחור את המזוודה המתאימה או אפילו כמה מזוודות שיקלו עליכם לאורך כל הטיול ויספקו לכם את הסחורה הטובה ביותר, מזוודות במחירים אטרקטיביים ובאחריות מלאה.

אז איך בוחרים ומה קודם למה? הנה כל הטיפים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הטובה ביותר לפני שאתם מדרימים, מצפינים או עולים על המטוס הבא.

לכל דבר יש את הייעוד שלו – בשביל מה המזוודה?

מזוודות תבחרנה על פי ייעוד ומטרה, לשם מה אתם צריכים את המזוודה או המזוודות? האם אתם רוצים להעביר משהו שהוא יקר ועדין יותר "סתם בגדים"?  חשוב לזכור שאם אתם נוסעים לחו"ל המזוודות עלולות לעבור חבטות וטלטלות שרצוי למנוע מראש באמצעות אלו העשויות חומר גלם חזק דיה שיעמוד בעומס.

אז בכדי שהמזוודות תגענה שלמות ולא פגומות ליעד ושום דבר לא יישבר על הדרך חשוב מאוד לבחור את טיב המזוודה ולא להסתכן בנזקים שאפשר למנוע.

כאמור יש מזוודות עשויות פלסטיק קשיח אבל המשקל שהן יכולות להכיל נמוך יותר וחומרים זולים יותר. לעומת זאת יש מזוודות מחומר עמיד יותר בעל קשיחות גדולה יותר שיכול לעמוד בפני כל הטלטלות והחבטות שהוזכרו כאן ונדרש למגר.

מזוודות העשויות מפלסטיק הן רכות יותר ועשויות מניילון או פוליאסטר. ככל שהדיינר גבוה יותר כך הבד חזק יותר והוא פחות חשוף לקרעים או שפשופים. מזוודות העשויות מטפלון הן איכותיות יותר והן מונעות גם כניסה של מים פנימה.

איזו מזוודה לבחור? קשיחה או מבד?

יש אנשים אשר יעדיפו מזוודות מבד ויש מזוודות קשיחות, איך יודעים מה לבחור ומה יותר חזק היתרון או החיסרון? מזוודה קשיחה חשוב לבחור מחומר עמיד יותר, אחד שמוגן מחבטה או נפילה וללא תפרים או קרעים פוטנציאליים.

היתרון במזוודה שכזאת הוא שהיא יכולה בהחלט לשמור מפני שבר של התכולה ועם זאת, חשוב לשים לב שהיא אכן עשויה מפוליקרובונאט ולא חיקוי זול שבסופו של דבר יספק מזוודה עם עובי דק ועם הרבה שבר ופגיעה של חפצים שאוחסנו בפנים.

כמו בכל דבר, חשוב לשים לב לפי מחיר, אם המחיר זול מדי חשוב מאוד להעיר את תשומת הלב שלכם. אם המחיר יקר מדי, זה אולי גם לא נותן את התשובה ולכן חשוב לבחור את העלות הסבירה כאמור, לא יקר ולא זול.

לעומת זאת, מזוודות מבד הן קלילות יותר, זולות יותר, גמישות ויש להן יכולת לדחוס לא מעט חפצים- אז מה אתם בוחרים?

רינגו- עוזרים לכם לבחור את הנוח ביותר.

צילום: CANVA

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה