מהי הבעיה הגדולה ביותר ברפואה כיום?

מהי הבעיה הגדולה ביותר ברפואה כיום?

אין ספק כי הרפואה עשתה את ההתקדמות הגדולה ביותר באנושות ודי להשוות את הרפואה של המאה עשרים ואחת לרפואה לפני מאה שנים. אך בל נטעה בעולם הרפואה יש עדיין בעיות וחולי רב. למה הכוונה? אם כן אנו חייבים להודות היום כי יש עדיין המון טעויות בעולם הרפואה בין אם הטעויות הללו נעשות על ידי רופא שיניים באשקלון טלפון או על ידי מנתח לב.

טעויות או רשלנות יותר נכון יכולות לפגוע בבריאות של המטופלים ואף חמור מכך ולכן הן כה בעיתיות. למעשה לכל משפחה בישראל יש אדם אשר נפגע מרשלנות וכל אחד מכיר מישהו שהמערכת הרפואית פגעה בו. אין דבר יותר נורא מאשר להיכנס פצוע או חולה לרופא ואז שהמצב שלך יחמיר ולכן רשלנות היא מכת מדינה שאסור לזלזל בה.

כיצד אפשר להתגבר על רשלנות?

אם אתם רוצים למנוע רשלנות למשל כאשר אתם הולכים אל רופא שיניים באשקלון טלפון אתם חייבים לבחור את הרופא הטוב בשוק. ככל שהרופא יהיה יותר טוב כך הטיפול בכם יהיה ברמה יותר גבוהה. לכן אנו מציעים לכם לבחור רופא בפינצטה וכך להוריד למינימום את הסיכוי לטעות.

לצד זאת בכדי להקטין את הסיכוי לרשלנות המדינה צריכה לפתוח בקמפיין שבו היא גם תסביר לרופאים כיצד להתנהג ולפעול וגם תפקח יותר טוב על הרופאים בכדי להוריד למינימום את הסיכוי לרשלנות. האדם הבודד שנמצא לפני טיפול רפואי צריך לאסוף כמה שיותר מידע על הרופא המטפל בו וכך להבין האם הרופא הוא ברמה גבוהה והאם יש סיכוי נמוך או גבוה שתהיה רשלנות.

האם כדאי לי לפנות אל עורך דין עקב רשלנות?

נאמר כי לא עלינו קרתה רשלנות, מה עושים במצב כזה? אם כן ההמלצה שלנו היא לפנות אל עורך דין אשר יסייע לכם לעמוד על הזכויות שלכם. שימו לב לא תמיד צריך לתבוע את המוסד הרפואי בכדי לקבל פיצוי ופעמים רבות העורך דין שלנו יגיע לפשרה שבה נפוצה על ידי המוסד הרפואי.

עליכם להבין כי הממסד הרפואי הוא עוצמתי, גדול וחזק ולכן ללא עורך דין יהיה לכם מאוד קשה לקבל פיצוי, פיצוי שכמובן מגיע לכם. לכן אם הייתם עדים לרשלנות פנו אל עורך דין וכך תוכלו לפחות לקבל פיצוי על מה שעשו לכם ולחזור לשגרת החיים ואיכות החיים שלכם.

האם כל עורך דין יכול לטפל ברשלנות רפואית?

עולה השאלה האם כל עורך דין יכול לטפל ברשלנות או לא? אם כן התשובה היא ממש אבל ממש לא. עליכם להבין כי יש התמחות מיוחדת של עורכי דין ברשלנות רפואית וזאת מכיוון שהדבר דורש הבנה ברפואה. לכן רק עורך דין מומחה לרשלנות יכול לעזור לכם לתבוע ממסד רפואי וזאת אתם חייבים להבין ולזכור.

 

 

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה