מהי אדריכלות בתי יוקרה

מהי אדריכלות בתי יוקרה

זה נכון שאומרים שאין בית אחד שדומה למשנהו. כל בית הוא בעל אופי יחיד ומיוחד משלו. האמרה הזאת נכונה אף יותר כאשר מדובר בבתי יוקרה. לכן, כאשר באים לתכנן, לבנות ולעצב בית יוקרתי כדאי מאוד לשכור את שירותיו של משרד אדריכלות שמתמחה בתכנון פרויקטים של בתי יוקרה. אם אתם שואלים את עצמכם מהי אדריכלות בתי יוקרה, כיצד היא באה לידי ביטוי ומה כדאי לדעת לפני שסוגרים עסקה עם משרד האדריכלים אז הגעתם למקום הנכון. המשיכו לקרוא ותקבלו את כל התשובות.

לתכנן בית יוקרתי

תהליך תכנונו ובנייתו של בית יוקרה הוא תהליך מורכב הדורש הכרות מעמיקה של האדריכל או האדריכלית המתכננים עם הלקוח, רצונותיו, חלומותיו וסגנון חייו. הדרך הכי טובה להעמיק את ההכרות הזו היא לערוך שיחה ארוכה ומקיפה בין הלקוח לאדריכלית המתכננת בה יעלו נושאים כגון סגנון חייו של הלקוח, ההרגלים שלו, הצרכים היומיומיים שלו, מה האווירה שחשוב לו שתשרה בבית, האם יש לו מנהגים מיוחדים, אהבות וחלומות שונים ועוד. כל פרט קטן הוא חשוב כאשר מתכננים בתי יוקרה מכיוון שהשאיפה היא שבסופו של התהליך יצא הלקוח מרוצה כאשר הוא גר בבית חלומותיו.

את כל המידע שאוספים בשיחה זו מכניסים לתוך תהליך תכנון הבית. סקיצה אחר סקיצה מתגבש רעיון עד אשר מגיעים לתכנון הסופי אותו מאשר הלקוח. משום שבבניית בית יוקרה מושקעים הרבה משאבים, הן כלכליים והן רגשיים, ישנה חשיבות רבה לשביעות רצונו של הלקוח, לתחושות שלו כלפי הסקיצות המוגשות לו ולאישור שלו שאכן התכנון מוצא חן בעיניו.

עבודת האדריכלות

התהליך האדריכלי כולל כמה וכמה שלבים. מלבד שלב התכנון קיימים גם שלבים נוספים כגון קבלת אישורי הבניה המתאימים, יצירת תוכניות עבודה, הוצאת מכרז ובחירת קבלן לעבודה משותפת, בניית התקציב של הפרויקט, יצירת תיק מפרטים של כל חלקי הבית ולבסוף גם קניית חומרי פנים ומוצרים שנדרשים לעיצוב הבית. את הקניה לרוב יבצעו האדריכלית והלקוח יחד.

לפני שאתם סוגרים עסקה עם משרד אדריכלים כדי לבנות את בית היוקרה החלומי שלכם חשוב לבדוק ולוודא שאכן תקבלו ליווי מעמיק בכל אחד משלבי התהליך שפורטו לעיל. הבית הוא שלכם והוא צריך לשקף את מי שאתם. חשוב לבדוק כי למשרד איתו אתם רוצים לעבוד יש ניסיון בתכנון של בתי יוקרה וכן שהוא עובד עם בעלי מקצוע מומחים בתחומם – החל מהאינסטלטור והחשמלאי וכלה ביועץ מיזוג האוויר.

בעזרת אדריכל בתי יוקרה אתם יכולים להגשים את כל החלומות שלכם ולבנות בית יוקרתי וייחודי, המותאם באופן מושלם לאורח החיים שלכם. האדריכל מתרגם את הרצונות שלכם לתוכנית עבודה מפורטת ומאורגנת. ההמלצה של אנשי המקצוע היא לבחור משרד אדריכלים המציע שירותים נלווים כמו עיצוב פנים, הלבשת הבית ופיקוח על שלבי הבנייה בשטח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה