מהו טיפול אף בלייזר?

מהו טיפול אף בלייזר?

בכול פעם שאתם מתבוננים במראה, החלום שלכם על אף ישר יותר או מעודן יותר, מתבונן בכם בחזרה. בכול פעם שאתם פוגשים מישהו לראשונה, אתם בטוחים שהוא רואה את האף ומרחם עליכם. הביטחון העצמי שלכם בתחתית, אבל מה תעשו אם אתם פוחדים מניתוח, ודוחים שוב ושוב את מימוש החלום.

עכשיו יש מה לעשות! הליך של עיצוב אף ללא ניתוח הוא היום הטרנד החדש של עולם האסתטיקה. הליך זה אפשר לבצע באמצעות הזרקת חומרי מילוי עוריים שמאפשרים למנתח לעצב מחדש את האף שלכם תוך רבע שעה, בלי חתכים, בלי הרדמה ובלי תקופת התאוששות ארוכה, או באמצעות טיפול אף בלייזר.

טיפול בלייזר – איך הוא משנה את האף?

אנשים רבים בוחרים היום לשנות את צורת האף בדרך נהדרת שמבטיחה להם צורת אף חדשה בלי ניתוח עם זמן השבתה קצר מאוד, ועם תוצאות טובות ומדויקות, באמצעות כ-5-3 טיפולי לייזר קצרים. הליך זה יכול לעצב מחדש את האף ולהציע לכם, בין השאר:

  • קצה אף מעודן יותר
  • הרמה של קצה האף
  • נחיריים צרים יותר
  • תצורת אף ללא סטייה לצד אחד
  • יישור הבליטה על גשר האף

למעשה, הלייזר מאפשר לרופא לעצב מחדש את האף ובכך:

  • להחזיר את הפרופורציות וההרמוניה לפנים
  • להקנות לפנים מראה אטרקטיבי והרמוני יותר
  • להגדיל את רמת הביטחון העצמי וההערכה העצמית שלכם

האם טיפול אף בלייזר מתאים לכולם?

הליך פיסול אף בלייזר תופס תאוצה והופך להליך פופולרי, אבל הוא לא מתאים לכולם. אם האף שלכם מאופיין כאף רומאי או אף גדול ומעוקל, כנראה שרק ניתוח אף יוכל לעזור לכם לעצב אותו מחדש.

יהיה עליכם להתייעץ עם המנתח כדי שיוכל לקבוע אם תוכלו לעבור טיפול אף בלייזר, או שרק ניתוח יוכל לסייע לכם לשפר את צורת האף.

טיפול אף בלייזר – איך הוא פועל?

הלייזר יכול לצמצם את גודל הסחוס והרקמות באף בדרך מדויקת מאוד, תוך איטום זמני של כלי הדם הקטנים, ומניעת דימומים. החום שמפיץ הלייזר מאפשר לרופא להגביל את עור האף, להפחית רקמות עור מוגזמות ולהציע תוצאות טובות כשמדובר בבעיות אף קלות יותר.

הלייזר הוא מכשיר מדויק הממוקד באזור הנדרש לעיצוב האף, מבלי לפגוע ברקמה שמסביב. מסיבה זו טכניקה זו נחשבת לבטוחה הכרוכה במינימום סיבוכים.

הלייזר – כטיפול קסם

בהשוואה לניתוח האף המסורתי, טיפול אף בלייזר הוא פשוט ופועל כמו קסם. לאחר בדיקה רפואית והתייעצות עם המנתח, ניתן יהיה לקבוע את הפעולות שיש לבצע באף שלכם.

חשוב לשוחח עם הרופא ולהחליט עם עיצוב מחדש של האף שלכם יספק את הציפיות שלכם או לא. טיפול אף בלייזר מספק תוצאות טובות כאשר מדובר בנגיעות קטנות.

המילה ׳ניתוח׳ מפחידה אנשים רבים. הם חוששים שהניתוח יסבך, חוששים מסיבוכים לאחר הניתוח, כך שהטיפול בלייזר הופך להליך האסתטי המועדף על ידי אנשים רבים.

כאשר אתם שוקלים את תקופת ההחלמה מהניתוח, כולל חבורות, בצקות, דימום, והתחבושות באף– טיפול אף בלייזר הוא בעיקר הליך שלא כרוך בשום בעיות.

הטיפול עצמו עשוי להימשך בין שעה לשעתיים, ואתם צפויים לחזור לשגרת החיים שלכם תוך יום או יומיים. מכיוון שלא מדובר בניתוח שנמשך כמה שעות, אנשים שזמנם דוחק, מעדיפים את ההליך הזה.

לסיכום, הלייזרים נמצאים בכל מקום, כולל בהליכים הקוסמטיים. מנתחים פלסטיים המציעים טיפול אף בלייזר, הם רופאים מנתחים מומחים בניתוחי אף. לכן, חשוב לבדוק היטב שאתם מקבלים את הטיפול ממנתח מומחה מיומן בעל ניסיון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה