מדריך קניית מאווררי תקרה למחסנים

מדריך קניית מאווררי תקרה למחסנים

נכון שכל מיקום שונה מבחינת צרכי האוורור, אבל אין להכחיש שהתקנת מאווררי תקרה למחסנים מסייעת בשמירה על קרירות ונוחות של כל העובדים והמבקרים במחסן.

לאזורים תעשייתיים, הצורך במאוורר הופך לדוחק יותר ככל שאתם שואפים ליצור סביבת עבודה שהעובדים שלכם ייהנו לעבוד בה מדי יום. כאן נכנס מדריך לקניית המאוורר המתאים!

הבנת ההבדלים בין הסוגים השונים של מאווררי תקרה למחסנים

לפני בחירת הדגם הנכון, השיקול הראשון בקניית מאווררי תקרה למחסנים הוא בחירת הסוג המתאים והבנת ההבדלים בין מאווררים תעשייתיים לבין מאווררים למגורים. אנשים רבים תוהים אם הם יכולים פשוט להתקין מאוורר למגורים בסביבה התעשייתית שלהם מכיוון שדגמים אלו נוטים לעלות פחות, אבל זהו אינו רעיון טוב מכמה סיבות.

ראשית, מאווררי תקרה למחסנים מיוצרים עם להבים גדולים יותר, והם גם מציעים מנועים חזקים יותר ואפילו בנויים מחומרים שונים, כגון פלדה, אלומיניום או חומר מרוכב, במקום להבי הפלסטיק או העץ הטיפוסיים.

מאווררים תעשייתיים מחזיקים מעמד זמן רב יותר ממאווררים למגורים

כדי שמאוורר תקרה יחזיק מעמד זמן רב יותר בסביבות תעשייתיות או בשימוש מתמיד שנדרש ממאוורר תעשייתי, השיקול החשוב ביותר שיש לזכור כשאתם בוחרים מבין הדגמים השונים של מאווררי תקרה למחסנים הוא בחירה מבין עיצובים שמתאימים לשימוש תעשייתי.

שיקולים שחשוב לקחת בחשבון בקניית מאווררי תקרה למחסנים

חשוב להבין שהגודל הוא רק שיקול אחד שיש לקחת בחשבון כשבוחרים מאווררי תקרה למחסנים. בואו נדבר רגע על כמה היבטים חשובים אחרים שיש לזכור.

התאמת מאוורר תקרה לעבודה במרחב

אם יש הרבה אנשים שעובדים במחסן, כדאי לשקול להתקין שני מאווררי תקרה למחסנים, או יותר. הסיבה לכך היא שככל שיש לכם יותר אנשים במחסן, כך המרחב נוטה להתחמם.

יחד עם זאת, חשוב להבין כי המאווררים אינם תחליף למיזוג אוויר תקין, אלא אמצעי להעביר את האוויר הקריר מהתקרה לכל חלקי המחסן בו נמצאים עובדים.

סוג העבודה שמתבצעת במחסן

סוג העבודה שמתבצעת במחסן עשוי גם להכתיב את הגודל, סוג המאוורר, או מספר המאווררים שמתאימים לסביבה תעשייתי.

לדוגמא, אם העבודה כוללת הרבה אדים או חום, תזדקקו למאוורר עם הספק גבוה או לבחור להתקין כמה מאווררי תקרה למחסנים על מנת להתאים לאופי העבודה.

החומרים מהם מיוצרים מאווררי תקרה למחסנים

מטרת התקנת המאווררים היא להניע את האוויר מהתקרה ולהפיץ אותו לכל המחסן. אם למאוורר אין מספיק מקום לעבוד בין התקרה למאוורר, האוויר לא ינוע ביעילות.

רוב הדגמים של מאווררי תקרה למחסנים מותקנים על מוט שמשתרע מהתקרה אל המנוע והלהבים, אבל חשוב לזכור את גודל המחסן ואת צרכי הקירור כאשר לוקחים בחשבון היבט זה. למאוורר עם מוט ארוך יהיה קל להעביר את האוויר באזור בהשוואה למאוורר עם מוט קצר שמחזיק את הלהבים קרובים מדי לתקרה.

צילום:freepik
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה