מדוע כל כך מעניין אותנו לדעת על השתלת שיער מפורסמים?

מדוע כל כך מעניין אותנו לדעת על השתלת שיער מפורסמים?

ישראל היא מדינה מערבית לחלוטין וזה אומר כי הכלכלה בארץ מאוד מפותחת אך זה גם אומר כי יש לנו תרבות מערבית ובתרבות זו יש הערצה לסלבריטאים ומפורסמים. אנו רוצים לדעת הכול על המפורסמים שלנו ובין היתר לדעת על הנושא של השתלת שיער מפורסמים. אנו רוצים לדעת איזה מפורסם ביצע השתלה ומי עשה לו אותה.

אם כן אנו לא יכולים להגיד לכם שמות של מפורסמים אשר ביצעו השתלה מכיוון שזו פגיעה בצנעת הפרט ומגיע למפורסמים הללו לשמור על ההשתלה בסוד. אך אנו כן יכולים להגיד לכם כי בישראל יש מפורסמים רבים אשר ביצעו השתלת שיער וזה טרנד כיום אצל המפורסמים הישראלים וזאת מכיוון שאף אחד לא אוהב קרחת וזו עובדה שלא נמצאת בויכוח.

השתלת שיער מפורסמים – האם אפשר לגלות מי עשה השתלה ומי לא?

אין ספק כי הסקרנות שלנו היא רבה ואנו רוצים לדעת הכול על השתלת שיער מפורסמים . על רקע זה עולה השאלה האם אנו יכולים לדעת איזה מפורסם עשה השתלה והאם אנו יכולים לגלות זאת לבד. אם כן אנו חייבים לציין כי הדבר תלוי בשאלה איפה המפורסם עשה את ההשתלה.

יש מכונים מעולים בארץ כיום שעושים השתלות ואף אחד לא יכול לגלות כי הם עשו את ההשתלה. באותה נשימה אנו חייבים לציין כי יש מכונים גרועים אשר עושים השתלות גרועות ואז אפשר לגלות בקלות כי המפורסם עשה השתלה. לכן יש משמעות אדירה לשאלה איפה עשיתם השתלה ואם אתם רוצים שאף אחד לא יגלה כי עשיתם השתלה שימו לב איפה אתם עושים אותה.

האם אני יכול לעשות השתלת שיער לבד?

יש אנשים אשר רוצים לעשות כל דבר לבד וכך למשל הם יבנו רהיטים לבית שלהם לבד או יטפלו במערכת החשמל בבית שלהם לבד. לאחר שדיברנו על השתלת שיער מפורסמים עולה השאלה האם אנו יכולים לבצע השתלת שיער לבד ולא במכון?

אם כן אנו חייבים לציין כי זה לא אפשרי. עליכם לדעת כי השתלות שיער אפשר לבצע רק במכון המומחה לכך ולא לבד. אם תנסו להשתיל שיער לבד אתם לא תצליחו במקרה הטוב ובמקרה הרע תגרמו לנזק חמור לקרקפת שלכם. לכן אל תנסו לבצע השתלה לבד ופנו אל מכון אשר יסייע לכם בכך.

האם כדאי לי לעשות השתלת שיער בשטחים?

האם יש מקרים בהם השתלת שיער מפורסמים נעשתה בשטחים?  האם כדאי לי לעשות השתלה בשטחים? אם כן התשובה היא ממש לא. לא כדאי לעשות השתלה בשטחים גם כי זה מסוכן להיכנס אליהם וגם כי איכות ההשתלה שם היא הרבה יותר גרועה. לכן השתלה עושים בארץ ולא מתפתים אחר המחירים הנמוכים בשטחים עקב העובדה כי השתלה בשטחים מסוכנת ולא טובה לנו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה