מגרש למכירה בחדרה

מגרש למכירה בחדרה

כל מי שמכיר את ההיסטוריה של העיר חדרה, לא יכול שלא להתפעל מהדרך שעשתה העיר הצפונית. חדרה החלה את דרכה כמושבה של העליה הראשונה ב-1891. בתחילה הייתה חדרה מוקפת ביצות ואצות ירוקות, וכך גם קיבלה את שמה הערבי שפירושו "ירקרקה". מאז זרמו מים רבים אל הים התיכון שלו נושקת העיר, והיום מדובר בעיר מפותחת לכל דבר ועניין שאינה מביישת את ערי המרכז. בחדרה יש הכול – מקומות תעסוקה, מקומות בילוי, חופי ים וגם פארקים ירוקים. אין זה פלא שהעיר מושכת אליה גם משקיעים המחפשים מגרש למכירה.

קונים מגרשים בחדרה

עיריית חדרה דואגת לפתח את העיר בכל דרך אפשרית, והיא מציעה לתושביה וגם לתושבים מבחוץ מגרשים למכירה. מדובר בתכנית מופשרת ומאושרת, כך שכל מי שמעוניין לקנות מגרש למכירה בחדרה יכול לחפש את המגרש המתאים לו מבלי לחשוש שתכנית הבנייה לא תצא אל הפועל. נכון לעכשיו, תכנית הבנייה כוללת את בנייתו של אזור הנקרא רובע הים. במסגרת התכנית ייבנו כ-10,000 יחידות דיור חדשות, לצד כוונה להשקיע באזור התיירותי ולטפח בתי מלון, בתי עסק פרטיים וכמובן את חוף הים.

ומדוע כדאי לרכוש מגרש בחדרה ולא נכס קיים? ובכן, חשוב לזכור כי עלויות ההשקעה עבור מגרש מופשר זולות יותר, ואינכם צריכים לעמוד בכל התשלומים של הנכס דוגמת חשמל, מים או ארנונה. כמו כן, המגרש אינו דורש תחזוקה מתמדת. לא תמצאו את עצמכם בישיבות של ועד הבית ולא תצטרכו לקרוא לקבלנים כדי לבצע שיפוצים.

6 דברים שכדאי לדעת על מגרשי השקעה בחדרה

משקיעים לא מעטים אוספים כסף לאורך שנים, על מנת שיוכלו להשקיע אותו בעסקה טובה. רבים מתלבטים לגבי האזור שבו הם מעוניינים לרכוש את הקרקע, ובין האזורים גם חדרה עולה על הפרק. אם כך, אלה כמה דברים שרצוי לדעת לפני שאתם מקבלים את ההחלטה להשקיע בקרקע בחדרה:

  • פוטנציאל תיירותי נהדר – היות שחדרה קרובה לים, יש לה פוטנציאל השקעה טוב. יזמים שונים מעוניינים להשקיע בבנייני מגורים ובאזורי מסחר בסביבת המרינה. ובינינו, מי לא היה רוצה דירה עם נוף לים?
  • תכנית איכותית – תכנית הבנייה של חדרה כוללת פרויקטי בנייה ברמה גבוהה אשר יכללו, בין השאר, חדרי כושר, חדרי מועדון, בריכות שחייה, דירות חכמות, ספא וכדומה. מעבר לכך, המשקיעים יוכלו לבחור את גודל הדירה המתאים עבורם.
  • קרבה למרכזים מסחריים – דירות המגורים שייבנו יהיו קרובות למרכזים מסחריים, דבר שיעלה את הביקוש לדירות אלה.
  • דירות בתמיכת עיריית חדרה – הפרויקט רובע הים מקבל את מלוא התמיכה מעיריית חדרה. כך שניתן להשקיע ולדעת שבסופו של דבר לא תתאכזבו מהתוצאות.
  • כדאי להיזדרז ולהשקיע – כי רצועת החוף של חדרה היא האזור האחרון שעוד נותר להשקעה. לא תרצו שיגנבו לכם את הים, נכון?
  • מלונות חדשים – תכנית הבנייה כוללת בתי מלון חדשים שנועדו לעודד את התיירות בעיר.

אתם לא צריכים לבחור את המגרש שלכם בחדרה לבד

ראינו כי לחדרה יש פוטנציאל אדיר הן מבחינת התיירות והן מבחינת רמת החיים הגבוהה שעומדת להיבנות כבר לנגד עינינו. אבל אין זה אומר שאתם צריכים לבחור את המגרש הראשון בחדרה שאותו אתם רואים. אם אתם מעוניינים לבצע את העסקה של חייכם ולהשקיע את הכסף בצורה נכונה, אנחנו נעזור לכם. לנו בחברת א.ב מוראנו יש ניסיון רב בהתאמת המגרש וסוג ההשקעה עבור הלקוחות שלנו. אצלנו תקבלו יחס אישי ותעברו שיחה מעמיקה כדי לעמוד על הצרכים שלכם. פנו אלינו עכשיו ותתחילו לקבל הצעות איכותיות להשקעה שתניב לכם רווחים לעתיד לבוא.

א.ב מוראנו – קרקעות למכירה  |  שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133  |  טלפון: 03-9499669  |  abmoreno.co.il

צילום: FREEPIK 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה