מבצע "הקש בדלת": לפתוח את הלב ואת הכיס

מבצע "הקש בדלת": לפתוח את הלב ואת הכיס

בשבוע הבא יתקיים מבצע "הקש בדלת" של האגודה למאבק בסרטן, כולל  התרמות בית-ספריות שיאפשרו גם לתלמידים להשתתף

 

כמדי שנה לקראת מבצע "הקש בדלת" נפגש ראש העיר עם נציגות האגודה למלחמה בסרטן כדי לתת את ברכת הדרך להצלחת המבצע.

מבצע "הקש בדלת", המתקיים השנה ביום שני ה-15 באוקטובר, הוא מבצע ארצי שנועד לגייס תרומות שיסייעו לאגודה למלחמה בסרטן להמשיך את פעילותה ההתנדבותית המבורכת, ולתמוך במאות אלפי החולים והמחלימים מהמחלה.

במפגש עם ראש העיר השתתפו מנהלת סניפים מחוז צפון של האגודה למלחמה בסרטן תמר פינקלשטיין, יו"ר סניף חדרה רבקה קרן, ומתנדבי הסניף.

בנוסף להתרמה ברחבי העיר, יתקיימו גם השנה התרמות בית-ספריות בבתי ספר היסודיים בעיר, כדי שגם  התלמידים הצעירים יוכלו להשתתף.

ההתרמות הבית-ספריות החלו בשנה שעברה בעידוד ראש העיר ונחלו הצלחה מרובה. פינקלשטיין עדכנה את ראש העיר כי בזכות עידודו להתרמות בית-ספריות הצליחו להגיע בחדרה לתרומות בגובה עשרות אלפי שקלים.

במסגרת ההתרמה הבית-ספרית מחולקות מעטפות ייעודיות לתלמידים, אשר לוקחים את המעטפות הביתה ומשיבים אותן עם תרומה סגורה במעטפה. בית הספר מעביר את כל המעטפות הסגורות בצורה מרוכזת לאגודה למלחמה בסרטן.

לדברי פינקלשטיין, גובה התרומות נעו בין 2 שקלים עד 200 שקלים, כפי יכולתה של כל משפחה. הערך המוסף של המעטפות הייעודיות התבטא במעורבות הרבה של תלמידים, אשר רבים מהם הכניסו למעטפות גם מכתבים וציורים לשמח ליבם של חולים.

עוד עדכנה כי לאור ההצלחה של היוזמה החדרתית הדפיסה האגודה אלפי מעטפות ייעודיות כדי ליישם את ההתרמות הבית-ספריות גם בערים נוספות.

בזכות התרומות מסייעת האגודה למלחמה בסרטן במימון מחקרים מדעיים שנועדו למצוא מרפא למחלת הסרטן; מעניקה סיוע ברכישת ציוד רפואי למרכזיים רפואיים; מסייעת במימון העסקתם של אחיות, פסיכולוגים, דיאטנים ועובדות סוציאליות, המסייעים לחולי הסרטן בבתי החולים ובקהילה; מבצעת פעילויות הסברה והדרכה להגברת המודעות לדרכי המניעה של מחלות הסרטן, ועשייה רבה נוספת.

מתנדבי האגודה בסניף חדרה, העוסקים בפעילות ההתנדבותית כבר למעלה מ-60 שנה, הביעו תקווה שתושבי חדרה יוכיחו גם השנה את רוחב ליבם ויתרמו על מנת להציל עוד נפש בישראל.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה