לנצל את זמן הקורונה ביעילות: לימודים והכשרה מקצועית אונליין

לנצל את זמן הקורונה ביעילות: לימודים והכשרה מקצועית אונליין

מגפת הקורונה הקפיאה את החיים עבור רבים מאיתנו ומאלצת אותנו להסתגר בביתנו ולהימנע מרבות מהמסגרות המרכיבות את חיי היום יום שלנו, דוגמת מקומות עבודה ולימודים. בעוד אנו יושבים שבועות וחודשים בבית ומחכים שהמצב ישתפר, ישנן לא מעט דרכים לנצל את הזמן ביעילות ולהפיק ממנו תועלת. לימודים אונליין מסוגים שונים מהווים את אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת

אחד היתרונות והדברים הטובים שבכל זאת ניתן למצוא במצב הנוכחי בו וירוס מדבק מתפשט במהירות בעולם, המשק במדינה נמצא במצב של הקפאה כמעט מלאה וכולנו מצווים בחדשות להישאר בבתים ולא לצאת מהם עד להודעה חדשה, הוא כי כל זה קורה בעידן האינטרנט ותקשורת המחשבים. ביחס לכל תקופה אחרת בהיסטוריה, כמות האפשרויות העומדות בפנינו גם כאשר אנחנו סגורים בביתנו ואפילו לא מקבלים אורחים היא רבה ונרחבת ביותר. זה גם מה שמאפשר, למי שרוצה בכך, לנצל את תקופת הקורונה על מנת להתפתח, להתקדם ולהפיק תועלת מסוג זה או אחר, וכמות האפשרויות היא עצומה כאמור. אחת האפשרויות המתבקשות והאטרקטיביות ביותר בהקשר זה כיום היא לימודים – באמצעות האינטרנט ניתן להשתתף כיום באינספור מסגרות לימודים שונות אונליין, ובכך ללמוד, להתקדם ולהפיק תועלת ממשית מהזמן בו אנו נמצאים בבית. החל משיעור יוגה בזום עם המורה הקבוע שלכם, דרך סרטונים ביוטיוב שמלמדים בערך כל דבר שרק ניתן לחשוב עליו ועד לאוניברסיטאות, מכללות ובתי ספר מקצועיים המציעים מסלולי לימודים שלמים ורשמיים בפורמט מקוון – אפשרויות הלימוד העומדות בפנינו בזמן משבר הקורונה הן רבות, מגוונות ומעודדות ביותר.

הרצאות מצולמות וקורסים מקוונים – מקורסים מקצועיים אונליין ועד תארים שלמים

מלבד לסרטונים ביוטיוב או שיעורי יוגה בזום ניתן למצוא כאמור גם לא מעט מסלולי לימודים מסוגים שונים המועברים כיום אונליין, של בתי ספר מקצועיים ומוסדות אקדמאיים שונים דוגמת אוניברסיטאות ומכללות.

הרצאות מצולמות הן דבר שקיים באוניברסיטאות ומכללות רבות גם בימים כתיקונם, וכיום מורחבת מגמה זו וגם קורסים אשר בעבר לא הוצעו בפורמט מקוון כיום כן זמינים אונליין. במקרים רבים הרצאות אלו מרכיבות קורסים מקוונים – קורסים לכל דבר ועניין דוגמת כאלו שיכולים להסמיך אתכם לקבלת תעודה או רישיון כלשהו או כאלו המעניקים נקודות זכות המצטברות בסופו של דבר לכדי תואר אקדמאי, המועברים במלואם בפורמט מקוון. כך, ניתן לנצל את זמן הקורונה על מנת לא רק ללמוד דברים חדשים ונקודתיים, אלא גם על מנת להתקדם ממש בתכנית לימודים זו או אחרת, בין אם כבר התחלתם אותה מבעוד מועד ובין אם אתם נרשמים כיום. לאורך כמה שבועות או חודשים ניתן ללמוד קורס מקוון שלם (או מספר קורסים, כתלות במוטיבציה שלכם…) ולצאת מתקופת הקורונה לאחר שהתקדמתם בתכנית הלימודים שלכם במקום לבזבז את הזמן לשווא, או לצאת ממנה עם הסמכה/כישור חדש לחלוטין.

*** המכללה העסקית מבית לשכת המסחר תל אביב והמרכז מציעה מגוון הכשרות וקורסים מקצועיים במסלול בכיתה קטנה או קורס מקוון, כולל וובינרים וסדנאות אונליין. לפרטים היכנסו לאתר הבית.

צילום: פוטוליה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה