למי הסכם ממון מיועד?

למי הסכם ממון מיועד?

עד לפני מספר שנים לא היה נהוג לעשות הסכמי ממון. עם זאת, היום זה בהחלט עניין שהפך להיות מקובל ונהוג. לכן, אם גם אתם החלטתם שאתם רוצים להתחתן, ברור שאתם תוהים: האם הסכם ממון מיועד גם לנו? כיצד הוא יוכל לעזור לנו ולמה למעשה כולם חותמים על הסכמים כאלה בשנים האחרונות? חשוב שתבינו: אומנם זה נראה הדבר הכי פחות רומנטי שאפשר לעשות כשרוצים להתחתן או למסד את היחסים בכל דרך אחרת, אך בפועל, ההפך הוא הנכון. מדובר על ההסכם היחיד שיוכל להציל אתכם בשעת פרידה מאינספור מריבות. בעזרת הסכם כזה תוכלו להמשיך לכבד אחד את השנייה גם אם תחליטו שאתם רוצים להיפרד. בנוסף, בעזרת הסכם כזה תוכלו לחסוך הרבה מאוד כסף על עורכי דין ואינספור דיונים בבתי המשפט. לכן, אם אתם אנשים שחושבים קדימה ואם אתם רוצים להיות מוכנים לכל צרה שלא תבוא, ברור מדוע על הסכם ממון אתם לא יכולים לוותר.

איזה סעיפים כולל הסכם ממון?

חשוב להבין שהתשובה לשאלה הזאת מאוד מורכבת. העניין הוא שיש מגוון רחב של הסכמי ממון שביניהם תוכלו לבחור. יש אפשרות, למשל, להוריד הסכם גנרי מהאינטרנט ולחתום עליו, אך בפועל, לא בטוח שזה כדאי. למעשה, הסכם גנרי לא תמיד יתאים לכל זוג, שכן הוא כולל דברים מאוד כלליים. לעומת זאת, אם תבחרו לפנות אל עורך דין שזו המומחיות שלו, הוא יוכל להכין עבורכם הסכם שיכלול את הפרטים האישיים שלכם. אתם מוטרדים מהשאלה מה יקרה עם הילדים בשעת פרידה? אפשר יהיה להכניס זאת להסכם הממון שעליו אתם חותמים. מוטרדים מאינספור שאלות אחרות, כמו מה תעשו עם הרכוש, עם המכוניות ועוד? חשוב להבין שכאשר אתם פונים לעו"ד שמומחה בתחום הזה, הוא יוכל להכניס להסכם שלכם כל מה שתבקשו. לכן ברור מדוע לא כדאי להסתפק בהסכם גנרי. אם כבר חותמים על הסכם, רצוי שהוא יהיה אישי ויתאים לחיים שאתם מתכוונים לבנות ביחד.

איזה עו"ד יוכל לסייע לכם בנושא הזה?

אם תעשו חיפוש תגלו שעל הסכם ממון אתם יכולים לחתום בפני שלל עורכי דין. הרבה אנשים מומחים בתחומים של נישואין וגירושין בארצנו. עם זאת, לא אצל כל עורך דין תרגישו מיד שיש לכם על מי לסמוך, וזה עניין מהותי. לכן, אם יש לכם אפשרות לבדוק כמה פרטים חשובים אודות עוה"ד שבו אתם חושבים לבחור, מובן שכדאי לעשות זאת. כך תגלו האם הוא מקצוען, האם הוא עוסק בתחום כבר שנים ובעיקר – האם מדובר על עו"ד אפשר לסמוך עליו. אתם תראו שאם תשקיעו בבחירת עוה"ד שלכם לא תצטערו על כך. כבר מהרגע הראשון תדעו שאתם במקום הנכון ושיש כאן עורך דין שדואג לאינטרסים שלכם, הלקוחות שפונים אליו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה