למה צריך לשים לב כאשר לוקחים הלוואה?

למה צריך לשים לב כאשר לוקחים הלוואה?

רבים האנשים אשר זקוקים להלוואה דחופה, בין אם מדובר בהלוואה לצורך טיול, קניית רכב, לשיפוץ הבית, לכיסוי המינוס, או חס וחלילה בשל מצבים רפואיים שדרושים כספים בסכומים גבוהים.

עם זאת הלוואה דחופה היא כזאת שעליכם לדעת מהיכן כדאי לקחת וזאת כדי להימנע מריביות גבוהות או תנאי הלוואה לא טובים.

אז מהיכן כדאי לקחת הלוואה? ולמה צריך לשים לב כאשר לווים כסף? כל הפרטים ומהיעד בהמשך.

מהיכן אפשר לקחת הלוואה?

בכל הנוגע ללקיחת הלוואה כיום ישנם מספר גופים שמציעים הלוואות ביניהם: חברות חוץ בנקאיות, בנקים, בני משפחה, מוסדות, עמותות ועוד. כדי לבחור את מקור ההלוואה: חשוב לבחור בגוף שיכול לאפשר לכם את התנאים בטובים ביותר להלוואה.

אז למה צריך לשים לב כאשר לוקחים הלוואה?

קחו את הזמן – כאשר אתם מעוניינים לקחת הלוואה דחופה, חשוב לא לפעול בלחץ ולקחת את ההלוואה בצורה שקולה. פעולה מתוך מקום של לחץ עלולה להוביל אתכם לעשיית טעויות הרות גורל.

בחרו גוף חוקי לקבלת הלוואה – אל תתפתו לפרסומות חשודות שמציעות הלוואה בסכומים גדולים ללא תנאים או ללא הסכם מסודר. הלוואות כאלה עלולות להיות בשוק האפור, וזה דבר שאתם ממש! אבל ממש לא רוצים להתעסק בו.

שקלו את צעדיכם – חשוב לשקול את הצעדים שלכם בלקיחת הלוואה. וודאו כי הסכום שאתם לווים הוא סכום שאתם יכולים לעמוד בהחזרתו ובדקו כמה תעלה הריבית על ההלוואה.

בצעו השוואה בין הגופים השונים – חברות חוץ בנקאיות, בנקים, עמותות ועוד, מציעות הלוואות בתנאים שונים. בדקו מי מהחברות מציעה לכם את התנאים הטובים ביותר, גם מבחינת הריבית שנוספת להחזרים החודשים, וגם מבחינת פריסת ההלוואה לתשלומים.

אל תיקחו הלוואה אם אינכם יכולים להחזיר אותה – חשוב לא לקחת הלוואה חוץ בנקאית או הלוואה בנקאית אם אינכם יכולים לעמוד בהחזרים החודשיים שלה. אם אין לכם מקור הכנסה, כסף שמשתחרר בקרב, חסכון , או עבודה קבועה: מומלץ לא לקחת הלוואה וזאת כדי שלא תסתבכו עם קנסות על אי עמדה בהחזרי ההלוואה, עם נושים, הוצאה לפועל וסיבוכים עם בנק ועם הגופים השונים שמאפשרים הלוואות.

עשו את כל אלה – ותוכלו ליהנות מהלוואה נכונה, בסכום המתאים לכם, עם מינימום ריבית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה