למה חשוב לבחור חברת הובלות עם ניסיון בחדרה

למה חשוב לבחור חברת הובלות עם ניסיון בחדרה

כאשר אתם מחליטים לעבור דירה לחדרה א ו בחדרה, יש למצוא חברת הובלות בחדרה, היות והחברה עובדת שנים באזור, יהיה לכם זול יותר למצוא חברת הובלות מקומית ויש לוודא כי היא בעלת שם והמלצות.בעבר, היינו עדים לכך כי כל אדם שהיה באמצעיותו טנדר או משאית קטנה, היה מעיד על עצמו שהוא בעל חברת הובלות. היום הדרישות וההיצע עלה ויש לפנות לחברות מקצועיות שיש עליהן המלצות, שם וותק ומוניטין רב שנים. אם תמצאו את כל אלה בחברת הובלו אחת, רוב הסיכויים שבחרתם נכון. למעשה כל נושא ההובלות הינו עניין מורכב ואין להקל בו ראש, על אחת כמה וכמה, כאשר מדובר בהובלות גדולות. יש לוודא, מה הציוד שעומד לרשות המובילים, מי הצוות, מה טווח המחירים ועוד.

יש להזמין חברת הובלות בחדרה, לפחות חודשיים מראש כאשר יש לכם תאריך למעבר לדירתכם החדשה. לדוגמא, אם מכרתם נכס ויש כבר תאריך פינוי או שזה עתה הסתיים לכם חוזה השכירות ואתם כבר חתמתם חוזה שכירות חדש.

האם כמות אנשי צוות ההובלות מוכיחה כי חברת ההובלות היא אכן מקצועית?

חברות רציניות וותיקות בתחום ההובלות, מחזיקות בצוות רב ומקצועי, כך שככל שיהיו יותר אנשי צוות, כך הלוגיסטיקה של כל הליך ההובלה, יהיה מופתי וכן הובלות דירות תתבצע במקצועיות ובאופן מהיר. במדיה ואינכם מעוניינים בשירות אריה ורצונכם לארוז בעצמכם את התכולה, כדאי כי תתכוננו מראש ותכינו את כל הקרטונים, כאשר הם מסומנים על פי תכולה וחדרים, כשאר תמקמו אותם בחדר אחר.

כדאי כי חברת הובלות מקצועית, תשלח נציג מטעמה, על מנת להעריך את ההובלה ואם המיקום של הדירה בעייתי , למשל אם הוא נמצא בקומה הגבוהה ויש לכם פריט ריהוט כבד, יש לוודא כי החברה תהיה מודעת לכך ותזמין שירות הובלת מנוף במקרים אלה. במידה ותהיו מעוניינים לארוז נכון את החפצים הרגישים כגון מוצרי חשמל וריהוט, כדאי כי תתעניינו בשירות אריה מיוחד באמצעות ניילון מיוחד שמגן על הריהוט. לרוב מוביל הוא זה שיגיע לנכס על מנת לתת הצעת מחיר  יש לוודא כי החברה שתוביל את תכולת דירתכם, תציע פוליסת ביטוח שתגן ל רכושכם, מרגע ההובלה ועד לסיומה.

חברת הובלות מקצועית גם בחדרה

על מנת למצוא חברת הובלות בחדרה עם ניסיון רב, יש לפנות לחברות וותיקות שיש להן ניסיון עשיר של שנים, כזאת שיש ברשותה צי רכבים להובלה המתאימים לגודל התכולה וכן, צוות מנצח המורכב מאנשי מקצוע כמו: מוביל, איש מקצוע המתמחה בפירוק והרכבת רהיטים, סבלים, נהג ועוד. השירות הינו חשוב היות וישנן חברות המציעות שירותי אריזה ופריקה שירותי אחסנה ועוד. אחת החברות המובילות בתחום הינה חברת הובלות מיכאל ובוריס, אשר קיימת שנים רבות ומעניקה שירותי הובלה בפריסה ארצית וסל שירותים רחב שמקל על מי שעובר דירה, בית, משרד או מפעל. השירות של החברה הינו אדיב, יעיל, אמין ואחראי וחברה מציעה ביטוח תכולה שיתאים על פי התכולה של כל לקוח. החברה מציעה את כל שירותי ההובלה וסל שירותים רחב שיתאים לכל אחד.

התכולה , כמה אנשי צוות יהיו, אם המחיר כולל בנוסף את האריזה והפריקה, כך שלא תהיינה לא לכם ולא לחברת ההובלות הפתעות לא נעימות. כדאי תמיד שיומיים לפני תאריך ההובלה, תתקשרו לתת תזכורת לחברת ההובלות לגבי יום המעבר.

צילום: www.istockphoto.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה