למה החתול שלכם שורט את הספה?

למה החתול שלכם שורט את הספה?

אם יש לכם חתול בבית, בוודאי יצא לכם לראות אותו הורס לא מעט רהיטים. יש כאלה שמשלימים עם הסיטואציה, ואחרים שרוצים להילחם בה על מנת למנוע אותה. נדגיש כי הצורך של החתוך לשרוט רהיטים ובשלב מסוים להרוס אותם לא נעשה מכוונה רעה. החתול עצמו לא עושה זאת על מנת להשחית את הרהיט, אלא על מנת לחדד את הציפורניים שלו. כאשר החתול לא נמצא בתוך בית, הוא יכול לשרוט עצים או כל דבר אחר על מנת להשחיז את הציפורניים. בתוך הבית האמצעים היחידים שעומדים לרשותו הם הרהיטים ובניהם גם הספה. אז איך תוכלו למנוע מצב שבו החתול לא יהרוס את הספות ואת כל שאר הרהיטים?

מניעה ביחד עם אלטרנטיבה

יש כאלה שמחליטים למנוע מהחתול לבצע את השריטה של הרהיטים. נדגיש כי המניעה היא חשובה, אך בו בזמן עליכם לספק לחתול אלטרנטיבה. אם לא תהיה לחתול אלטרנטיבה אחרת, הוא פשוט יעשה מאמצים רבים על מנת לגבור על המכשולים. כמו שכבר אמרנו מדובר על אחד מהצרכים הבסיסיים ביותר של החתול שלכם. אם לא תספקו לו אלטרנטיבה, הוא לא ישלים עם הסיטואציה שנכפתה עליו. לכן חשוב שתבינו כי בזמן שאתם מונעים מהחתול להרוס רהיטים, תדאגו שיהיה לו מתקן ייעודי לגירוד. עם הזמן הוא יתרגל ויבין כי הוא לא צריך את הספה או את הרהיטים האחרים על מנת לחדד את ציפורניו.

חומר מיוחד להרחקת החתול

אחד מהפתרונות הכי יעילים למנוע מהחתול להרוס את הרהיטים זה להשתמש בחומר מיוחד. נדגיש כי החומר הספציפי הזה לא נועד על מנת לפגוע בחתול במובן מסוים. החומר נועד על מנת להרחיק את החתו מהרהיטים, וכך הוא בעצם לא ינסה להשחיז באמצעותם את ציפורניו. תוכלו למצוא בכל מיני חנויות שונות מוצרים מיוחדים שניתן לרסס על הרהיטים. החומרים האלה לא מסוכנים לכם או לכל בן אדם אחר, ואפילו לא תרגישו בהימצאותם. רק החתולים עם חוש הריח החזק שלהם יריחו את החומרים הללו ויתרחקו מאותו רהיט.

רכישת מתקן גירוד לחתולים

הפעולה הבאה שתצטרכו לנקוט בה תהיה מתן אלטרנטיבה לחתול. נדגיש כי אם תמנעו מהחתול לבצע את פעולת הגירוד הוא ימצא אחר רהיטים אחרים שאולי שכחתם מהם. אז איך תוכלו לספק לחתול אלטרנטיבה הולמת? על ידי רכישת מתקן גירוד לחתולים. מתקן הגירוד הוא מתקן ייעודי שיוצר על מנת לאפשר לחתול לגרד אותו. אתם מבחינתכם לא תצטרכו להתאמץ יתר על המידה על מנת לספק לחתול אלטרנטיבה. רכישה של מתקן פשוט יכולה לעשות את העבודה הקשה עבורכם. לא מדובר על מצב מסובך או כזה שאמור לגזול מכם זמן יקר. ניתן לרכוש מתקן גירוד לחתולים דרך האינטרנט מבלי לצאת מהבית.

ניתן לגזוז לחתול את הציפורניים

אם אתם מאלה שדואגים לנראות של החתול, בוודאי יוצא לכם לקחת אותו להסתפר לא מעט. ישנם חתולים שצריכים את התחזוקה הספציפית הזאת על מנת לשמור על המראה הייחודי שלהם. בנוסף לרכישת מתקן גירוד לחתולים או כל אלטרנטיבה אחרת, תוכלו לגזוז לחתול את הציפורניים. ברגע שהחתול יהיה ללא ציפורניים חדות, הוא לא יצליח להרוס את הרהיטים השונים בבית. נדגיש כי פעולה שכזאת דורשת מכם לעשות אותה בתדירות קבועה. מספיק שתשכחו פעם אחת לגזוז לחתול את הציפורניים, והוא שוב יתחיל להרוס את הרהיטים. כך שמוטב שתיקחו את הנושא הזה לתשומת הלב שלכם. ברגע שתמצאו פעולת מניעה ותספקו אלטרנטיבה, הבעיות ייעלמו כלא היו.

קרדיט: freepik
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה