לימודי פילאטיס לתושבי חדרה והסביבה

לימודי פילאטיס לתושבי חדרה והסביבה

האם חשבתם לשפר את היכולות הגופניות שלכם, האם תהיתם כיצד אפשר לשמור על מראה חטוב בגוף בריא? שיטת פילאטיס היא הדרך הבטוחה לשמירה על כושר גופני יחד עם שיפור באיכות החיים וחיזוק מערכות הגוף השונות. ואם היינו אומרים לכם שניתן לקחת את זה גם צעד אחד קדימה ולקחת חלק בלימודי פילאטיס מתקדמים ולהפוך למדריכים מקצועיים, ועוד במרחק נגיעה מהבית?

לימודי פילאטיס במרכז מרתה בבנימינה עם מגוון קורסים והכשרות לתושבי חדרה והסביבה. בין שיעורי הדרכה בסטודיו נעים ומזמין, לקורסים מתקדמים להכשרת מדריכי פילאטיס מכשירים ומזרן, סדנאות העשרה ושיעורים הניתנים למגוון אוכלוסיות: נשים בהריון, גברים, נשים, ספורטאים, נערים, נערות, חולים נוירולוגים ואורתופדים ועוד.

קורס מדריכי פילאטיס מתמקד בהרחבת הידע של המדריכים על השיטה, למידתן של שיטות הוראה שונות, סטאז' והתנסות מעשית, היכרות והדרכה על האביזרים השונים, היכרות עם רפרטואר התרגילים הקיים וניתוחם המדויק, אנטומיה של הגוף והעשרת הידע בתחום הביומכניקה וחקר התנועה.

קורסי מדריכים למיניהם מעניקים הן ידע תיאורטי והן ידע מעשי וחלקם אף נכנסים לנבכי השיקום ומאפשרים להדריך מגוון אוכלוסיות.

חשוב להדגיש למי שיבחר להפוך את התחביב למקצוע כי יש צורך בתעודת הסמכה שתענה על הקריטריונים של הארגון הבינלאומי שמאגד את התחום.

למי מתאימים לימודי פילאטיס?

אין טייפ קאסט אחד המתאים לקחת חלק בלימודי פילאטיס וכל אדם אשר רוצה להעשיר את הידע שלו או להשלים הכנסה יכול לקחת חלק בקורס מדריכים. חשוב לדעת כי גם אם הנכם מתאמנים ותיקים בשיטה עדיין תחשפו למידע נרחב שיעזור לכם לשפר את הטכניקה האישית שלכם, להבין את הרציונל הניצב בבסיס התרגילים השונים ולהימנע מפציעות שונות בעתיד.

שיעורי פילאטיס לכל דורש

בניגוד לאמונה הרווחת כי מדובר על ענף ספורט הפונה לנשים בלבד עולה מספרם של הגברים שלוקחים חלק בשיטה והופכים להיות מתאמנים מן המניין.

גם נערים ונערות מגיל 14 ומעלה ימצאו כאן מקום מפלט משגרת יומם המפרכת ויהנו מהכרות מוגברת עם גופם, תרגול שיטות נשימה שיעזרו להם להתמודד עם מצבי לחץ ושיפור ניכר בכושרם הגופנים.

בעשור האחרון עולה משמעותית שיעור הסובלים מכאבים שונים ו/או מחלות שונות, אשר משתלבים בשיעורים ונמצאים בהליכי שיקום. הסובלים מכאבי גב תחתון, ברכיים, צוואר וכפתיים מדווחים על הפחתה משמעותית בכאבים ושיפור בתפקוד היומיומי.

פילאטיס לתושבי חדרה

אם גם לכם בא להתאוורר ולברוח מזיהום האוויר אז הנכם מוזמנים ללמוד פילאטיס בקרבת העיר חדרה. כך תוכלו להתנתק מנטלית וגם פיזית ולספוג אנרגיות ירוקות תוך כדי עבודה אינטנסיבית לשיפור איכות חייכם. תושבים רבים בעיר כבר לוקחים חלק ונמנים על אוכלוסיית המתאמנים וחלקם אף לקח את התחביב צעד אחד קדימה והפך את התחביב למקצוע. זכרו כי לעבוד במקצוע שהוא גם תחביב הופך את שגרת היומיום למהנה הרבה יותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה