לימודים עיצוב גרפי

לימודים עיצוב גרפי

עיצוב וגרפיקה דיגיטלית נחשבים למקצועות מאוד מבוקשים היום במדינת ישראל ולקראת שנת 2019 אנו רואים מהפכה גדולה עם מקצוע חדש שנולד לשוק שנקרא UX- UI אמנם בשנתיים האחרונות המקצוע הזה היה בחיתוליו ואנו רואים עליה וביקוש גדול מאוד למעצבי חווית משתמש ועיצובי אפליקציות שנעשים אך ורק על ידי מעצבים גרפיים מקצועיים. כיום הביקוש למעצבים נובע מהביקוש הגדול ביותר מעולם הייטק וגם מעולם הדפוס, בוגרי מסלולי לימוד של מעצבים גרפיים כבר לא פונים אך ורק לעבודה בתחום הדפוס אלה העולם הטכנולוגי והאינטרנט קורץ לכולם.

לעבור לימודים עיצוב גרפי מהפרינט לדיגיטל להיות מותאמים לצרכיי השוק

עולם העיצוב הוא כה רחב ונוכל לראות מעצבים גרפיים בכל מקום החל מחברות אופנה שמשתמשות במעצבים גרפיים כדי שייתנו להם מענה עיצובי לעיצובים ועיטורים גרפיים על בדים ועד לחברות אדריכליות שמשתמשות במעצבים גרפיים לעיצוב והכנת הדמיות דיגיטליות לשטחים רגע לפני בנייה. עולם העיצוב גרפי כה רחב שכל אחד לאחר סיום הלימודים או הקורסים בעיצוב פונה לנישה שאליה הוא הכי מתחבר. במסלולי לימוד עיצוב לומדים קודם כל את התורה שמרכיבה את חוקי העיצוב גרפי ולאחר מכן לומדים את התוכנות לגרפיקה של חברת אדובי. התוכנות הפופולריות במסלול לימודים עיצוב גרפי הם פוטושופ, אילוסטרייטור ותוכנת אינדיזיין.

כלי העבודה של מעצבים גרפיים במסלול לימודים מעצבים גרפיים

אמנם התוכנות בגרפיקה ממוחשבת הם כלי העבודה אבל הראש היצירתי תלוי במעצבים הגרפיים ללא ידע בעולם העיצוב אי אפשר לבצע עיצובים שכובשים ומדברים את השפה השיווקית שאליה התעשייה צריכה. במסגרת הלימודים תלמדו כיצד לעצב לוגו בצורה מקצועית תוך מתן דגש רחב לפרסום גרפיקות מושכות ומוכרות לעולם הרשתות החברתיות. בעולם ההייטק מעצבי גרפיקה יבצעו את כל העיצובים והאלמנטים הגרפיים שיש באתרי אינטרנט החל מכפתורים ועד גלריות מעוצבות של מוצרים שונים למכירה.

מה חשוב בסיום הלימודים בעיצוב גרפי

בסיום הלימודים מה שחשוב היום זה לצאת עם הרבה דוגמאות שיכנסו לתיק העבודות הדיגיטלי שתכינו, ללא תיק עבודות לא תוכלו להתקבל לשום מקום עבודה, תעודות כבר לא פותחות דלתות כמו בעבר והיום רוצים מעצבים שיודעים להעביר קונספט עיצובי בצורה נכונה תוך מתן דגש על חוקי העיצוב גרפי עם שמירה על משקלים נכונים ואיזון בעיצוב גרפי. השכר בתחום העיצוב גרפי למעצבים גרפיים מתחילים נכון ליום כתיבת מאמר זה יכול להיות קרוב לעשרת אלפים ש"ח בעולם ההייטק, כמובן שאם תבחרו לעבוד בתחום זה מהבית כפרילנסרים מקצועיים תוכלו להרוויח הרבה יותר. בעולם הדפוס השכר קצת שונה ונוכל לראות שבשנים האחרונות עולם הדפוס העלה את השכר כדי לעמוד בביקוש ובמניעה של עזיבה של מעצבים גרפיים את התחום הזה.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה