לדפוק על דלת האהבה

לדפוק על דלת האהבה

זהו, עזרתם אומץ, התגברתם על החששות והבנתם שאם האהבה לא תדפוק על הדלת זה הזמן לדפוק על הדלת שלה. כל הכבוד! אז איך עושים זאת? מה הדרך היעילה ביותר לכך ובמה זה כרוך? את התשובות לשאלות אלו ונוספות השגנו דרך משרד השידוכים "יחד הכרויות". בואו לגלות מה שאנחנו חשפנו.

לא כולם זוכים לכך שהאהבה תבקר בביתם, אז איך דופקים בדלת האהבה?

הדרך היעילה ביותר להביא אליכם את האהבה בלי הרבה מאמץ מצדכם היא באמצעות משרד הכרויות ושידוכים המעסיק שדכניות טובות ואיכותיות, שפועל עם מאגר גדול של גברים ונשים ושתמיד בקדמת הטכנולוגיה והחידושים.

אז איך מוצאים משרד כזה?

תחקיר מעמיק וכמובן להגיע לשיחות ייעוץ שהן לרוב בחינם עם מספר משרדי שידוכים, לבחון את דרך הפעולה שלהם ולשמוע מה הם מציעים ואיך הם עובדים. מהניסיון שלנו של למעלה מ- 35 שנה, אנחנו דוגלים בעיסוק של שדכניות מהמעלה הראשונה וכבר בפגישה הראשונה תוכלו לראות ולבחון זאת.

מה בת'כלס הופך שדכנית לשדכנית טובה, איך מבינים זאת?

שדכנית איכותית וטובה תהיה כזו שתדע לשאול את השאלות הנכונות ולזהות את הניואנסים הקטנים שבך כדי להבין מי יהיה הפרטנר המושלם עבורך. מלבד השאלות הבסיסיות שאנו שואלים השדכניות שלנו יודעות להוציא מידע על פי התשובות שאתה עונה ולשאול שאלות נוספות שרלוונטיות רק עבורך לפי הניתוח שלהם רק מלראות ולדבר איתך.

ידוע ששדכניות מעולות נמצאות במגזר החרדי-דתי שם חתונות בשידוך מתקיימות מידי יום, איך זה במגזר החילוני?

שדכנית במגזר הדתי אכן תהיה עם אחוזי הצלחה מאוד גבוהים אבל רוב הסיבה לכך היא במנטליות של המגזר הדתי- חרדי שתומך בנושא השידוכים ופועל בעיקר על פי זה.  שדכנית לחילוניים לא תמיד תנחל הצלחה אבל לאו דווקא בגלל היכולות שלה או המאגר של החברה בה היא עובדת, אלא בגלל האנשים בניהם הם מעוניינים לשדך, שגם למרות ההתאמה המעולה החילונים הם בעלי תפיסה קצת שונה גם אלו שכבר החליטו מיוזמתם לפנות למשרד שידוכים.

למה השוני הכה רב במנטליות ובאחוזי ההצלחה? ממה זה נובע?

במגזר החרדי – דתי מקובל להתחתן בשידוך ואין בכך שום בושה, לעומת זאת ה=במגזר החילוני הבושה היא זו שמובילה אותנו ולפעמים מונעת מאיתנו לפנות אפילו למשרד שידוכים שמע מישהו יגלה. חבל, שעדיין אנשים חשים כך כיוון שמשרדי השידוכים דוגלים במתן שירות הכרויות דיסקרטיות ובכך שומרים על הפרטיות של כל הצדדים המעורבים.

אנחנו מודים למשרד השידוכים "יחד הכרויות" שהאירו את ענינו וחשפו בפנינו את כל התשובות לשאלותינו. מי מכן שישמח לשמוע עוד מוזמן ליצור איתם קשר בטלפון: 073-7815503.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה