לא תובעים פיצויים מחברות הביטוח לבד

לא תובעים פיצויים מחברות הביטוח לבד

תאונות הדרכים הן אסון לאומי שכולנו חייבים להיות יותר מודעים אליו ולהשלכותיו. כל תאונת דרכים מכל סוג עלולה לגבות חיי אדם, נפגעים בגוף ובנפש, וכמובן זה משליך על משפחותיהם של הנפגעים. לצערנו הרב אי אפשר למנוע לחלוטין את הופעתן של תאונות הדרכים, אך כמובן שיש מה לעשות על מנת לצמצם את היקפן ולגרום להן להיראות פחות נוראיות.

הייתם מעורבים חלילה בתאונת דרכים? צריכים סיוע בגין תביעת פיצויים אחרי תאונת אופנוע? פניה אל עורך דין תאונות דרכים מומלץ שיעמוד לצידכם ברגע האמת תוכלו להשיג כאן.

תאונות דרכים ואופנוע – אסון לאומי

תאונות אופנוע נחשבות לקטלניות ולנוראיות מבין כלל תאונות הדרכים, הן בשל המשקל הקל של הרכב שעלול לעוף במהירות ובהטחה בכוח בקרקע או ברכבים אחרים והן בשל העובדה כי הרוכב עליו אינו מוגן על ידי שלדה של הרכב, חגורת בטיחות וכריות אוויר. כל תאונת אופנוע עלולה בקלות רבה להפוך להרת אסון, וגם אלה שאין בהם אבדות בנפש הרי שהפציעות עלולות להיות חמורות – פגיעות עמוד שדרה, פגיעות ראש וריסוק של עצמות. לכן, ביטוח חובה הינו מוצר בסיסי שכל רוכב אופנוע חייב להיות מצויד בו לפני שהוא עולה על הכביש.

חברות הביטוח והפניה אליהם

תביעת פיצויים בגין תאונת דרכים ובעיקר תאונות אופנוע אינן פשוטות כמו שהן נראות מבחוץ. לאדם שאינו מעורב בתאונות דרכים, לצופה מן הצד נראה כאילו חברות הביטוח באות לקראת המבוטחים ובאמפתיה הן יעשו את כל מה שנדרש על מנת לעמוד לרשותו של המבוטח ולסייע לו לקבל את מה שמגיע לו. במציאות? זה שונה לחלוטין. חברות הביטוח לא ששות לעזור למבוטחים לקבל את כספי הפיצויים בגין תאונות דרכים, ואף יותר מזה – במקרים רבים הן פשוט ינסו למנוע ממנו לקבל את הכספים, להרים עליו קשיים או להגיע להסכם ופשרה שיקבל רק חצי או פחות ממה שמגיע לו. התדמית של הביטוח האדיב והאמפתי שמלווה את המבוטחים דרכו מתנפצת לרסיסים מול עיניהם של המבוטחים הנבוכים ואין מי שיעזור להם… עד שמגיע ייצוג אמיתי שעומד לרשותם בחירוף נפש – משרד עורך דין תאונות אופנוע.

ליווי עורכי דין לתאונות דרכים – חובה לכל תובע

אם חלילה הייתם מעורבים בתאונת דרכים ובעיקר תאונות אופנוע, אסור לכם בשום פנים ואופן לפנות לבד ולנסות ולתבוע את חברת הביטוח שלכם לקבלת כספי פיצוי עבור ביטוח החובה שאתם משלמים. אתם עלולים למצוא את עצמכם לבד במערכה מול חברת ענק המצוידת מכף רגל ועד ראש בכלים מתקדמים להתמודדות מול תביעות של אזרחים תמימים – עורכי דין מיומנים שינסו להכשיל את התביעה שלכם, סוכנים סמויים שינסו לגלות עליכם פרטים ו"להפליל" אתכם שאתם לא באמת זכאים לפיצוי, וכל מיני שיטות שיובילו לביטול התביעה או לפשרה חלקית על פיצויים מינוריים. צריך לזכור כי האינטרס היחיד של חברת הביטוח זה לא למהר ולשלם למבוטחים כספים.

כיצד עורך דין תאונות אופנוע יכול לשנות את המשוואה?

רק עורך דין תאונות אופנוע מנוסה ומיומן כפי שתוכלו למצוא כאן יוכל ללוות אתכם בכל שלב ולהוביל לשינוי המשוואה שלכם מול חברת הביטוח האימתנית. המשרד מעסיק עורכי דין מקצועיים ומיומנים המבינים את כל החוקים, הכללים, התקנות וההתנהלות של הפניה אל חברות הביטוח ובכל הנושא של תאונות דרכים. עורך דין תאונות דרכים מומלץ יוכל לסייע לכם ולהסביר לכם מה קורה בכל שלב, כיצד לגרום לחברת הביטוח לשלם לכם עד השקל האחרון שמגיע לכם, איך להתמודד מולם בצורה חד משמעית וחסרת פשרות לקבלת המגיע לכם עד הסוף.

מה לגבי הפיצויים שמגיעים לכם?

מבוטח בחברת הביטוח רשאי להגיש תביעת נזקים ממוניים, שזה כולל את ההוצאות הכספיות או ההפסדים שנגרמו למבוטח בשל התאונה שעבר. הנזקים הללו כוללים הפסדי שכר, פנסיה, הוצאות על בריאות שהינן מחוץ לסל הבריאות, , הוצאות ניידת ותחבורה, צד ג' ועוד.

במכלול הנזקים, ניתן לחלק בין נזקי העבר לנזקי העתיד. נזקי העבר הינם נזקים שהתרחשו והצטברו מאז יום התאונה ועד לתאריך של פסק הדין. לעומת זאת, נזקי העתיד מתייחסים לנזקים שצפויים לקרות לאחר מכן ונגרמו בשל התאונה כמובן. לצד הנזקים הממוניים, יש גם להתחשב בנזקים שאינם ממוניים, היינו התייחסות למרכיבים כמו כאב, עוגמת נפש, סבל וכדומה.

אם הייתם מעורבים בתאונות דרכים ובעיקר תאונות אופנוע, הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו להשיג את הפיצויים הממונים והלא ממוניים שאתם זכאים אליהם לפי דין – ואנו כבר נדאג למלחמה חסרת פשרות על הזכויות שלכם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה