לא חייבים ירח דבש – ליל כלולות בתל אביב

לא חייבים ירח דבש – ליל כלולות בתל אביב

בשנים האחרונות יותר זוגות בוחרים לחגוג עוד לפני ירח הדבש בליל כלולות מושקע ומפנק. לפעמים מסיבות שונות, זמן או כסף, דוחים את ירח הדבש למועד מאוחר יותר ועד אז נהנים מנופש מפנק, מיד לאחר החתונה.
בהקשר זה, תל אביב הפכה ליעד מבוקש בקרב זוגות טריים ורבים מהם מגיעים לחגוג בעיר את הפיכתם החגיגית לזוג נשוי. תל אביב מזמנת שלל פינוקים וריגושים לזוגות עם היצע מסחרר של מקומות בילוי טרנדיים והיכלי ספא מענגים, מלונות בוטיק מדליקים וחיי לילה סוערים. ניתן לבלות לילה חלומי ולאחר מכן יום כיף, היום הראשון שלכם כזוג נשוי. אז מה טומנת בחובה תל אביב? רעיונות לחופשה רומנטית בעיר הגדולה.

פינוקים במלון

בחרו לעצמכם מלון בוטיק בתל אביב מול הים עם סוויטה מרהיבה בה יהיה לכם כיף לבלות את הלילה ביחד. שימו לב שמלונות שונים מציעים חבילות מיוחדות לליל הכלולות או לתקופה שאחרי החתונה. ניתן להשיק בסוויטה המרווחת את יום החתונה, להצטלם על רקע הים, ללגום קפה ממכונת הקפה ואחרי האירוע המרגש – לחזור לסוויטה, לעבור לחלוקים רכים ונעלי בית מלטפות ולהתמסר להנאה זו עם זה. למחרת תוכלו להתעורר מול תפאורת הים התיכון ולהתחיל את הבוקר בארוחה עשירה ומשם להחליט על תוכנית אומנותית, אטרקציות או פעילויות בתל אביב רבתי. אין ספק שמלון בוטיק בעיר הוא הדרך האולטימטיבית להשיק את חיי הנישואים.

זמן איכות ביחד

אחרי מרתון ארגון החתונה והאירוע עצמו האינטנסיבי שמרגש בעוצמתו, זוגות רבים חווים נפילת מתח. לכן, היום שלאחר החתונה הוא הטיימינג האידיאלי לקחת פסק זמן מהשגרה ולאגור אנרגיות תוך בילוי זמן איכות משותף באחד ממרכזי הבריאות והספא הנעימים של תל אביב.
וילה ספא היא ספא בוטיק בצפון הישן של תל אביב, מעוצבת בסגנון כפרי עם מוסיקה מרגיעה ומגוון חבילות ועיסויים כולל טיפולי פנים. בוילה מציעים לזוגות חבילות זוגיות הכוללות עיסוי זוגי, טבילה באמבט שמנים ומלחים זוגי, שתי כוסות שמפניה ולקינוח – רגיעה בחצר הספא עם תה או קפה. התחדשות משותפת לקראת חיים משותפים.
היכן: יהודה המכבי 10, תל אביב.

אהבה בשחקים

אולי את הריגושים הגדולים חוויתם כבר בהצעת הנישואין או בחופה עצמה, אבל אם תרצו להמשיך בחגיגות (בכל זאת אפטר ליל כלולות) תוכלו לעשות זאת בטיסה רומנטית. הטיסות יוצאות משדה דב בתל אביב ועוברות מעל אזור המרכז כאשר מלמעלה ובמיוחד בחושך הכל נראה זוהר ונוצץ וניתן להשלים את החוויה עם שוקולדים, שמפניה ועוד פינוקים.
היכן: שדה דב תל אביב דרך חברות טייס פרטיות

סעודה לשניים

אי אפשר באמת לבלות ליל כלולות בלי לאכול. הדרך לאהבה עוברת לפעמים בקיבה. מסעדת דלאל הקסומה בנווה צדק הציורית מציעה אווירה ייחודית של ארוחות ערב אינטימיות ועסקיות צהריים בסגנון אירופאי קלאסי במבנה עתיק ומרהיב ביופיו. למסעדה מרתף יין מרשים ותוכלו ליהנות משלל מנות כמו אסקלופ סלמון, ירך עוף צלויה, סטייק סנדוויץ', המבורגר, פילה בקר על שיפוד ועוד מטעמים.
היכן: שבזי 10, תל אביב.

שמח בים

הים הוא כוכב על בתל אביב וחובבי השייט והתענוגות בוודאי ייהנו מכל בהפלגה אינטימית שיוצאת מהמרינה של העיר. ניתן להזמין חבילת שייט משודרגת עם בקבוק שמפניה ואבוב במים, חדר פרטי ביאכטה, מיטת שיזוף על הדק ואפילו קישוטים של בלונים וכמובן ליהנות מהחוויה המיוחדת בלב ים מול השקיעה. ספינת האהבה לזוגות.
היכן: מרינה תל אביב דרך חברות שייט פרטיות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה