לאן כל זה מוביל? לחדרה!

לאן כל זה מוביל? לחדרה!

חדרה על המפה! ולא סתם על המפה אלה נכון לנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בסוף שנה שעברה התגוררו בעיר כמעט 98,000 תושבים והאוכלוסייה גדלה בקצב שנתי של כמעט 2% בשנה. זה אומר שמשהו טוב קורה בעיר ולא רק אנחנו שמנו לב.

חדרה על המפה! ולא סתם על המפה אלה נכון לנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בסוף שנה שעברה התגוררו בעיר כמעט 98,000 תושבים והאוכלוסייה גדלה בקצב שנתי של כמעט 2% בשנה. זה אומר שמשהו טוב קורה בעיר ולא רק אנחנו שמנו לב.

רבים מחפשים לעבור לעיר שממוקמת בצפון השרון וחברות ההובלות בחדרה עובדות לא מעט כאשר הן מספקות הובלות לחדרה ולאזורים מסביבה. בעיר לא מעט שכונות מוכרות ופופולאריות שכבר כמעט והפכו לנפרדות מהעיר עצמה כמו לדוגמא שכונת גבעת אולגה. כך שאם אתם מעוניינים לעבור לגבעת אולגה או לחדרה- כדאי שתתחילו לחפש הובלות לאזור.

כמה דברים שאולי לא ידעתם על חדרה ומעניין ללמוד

  • חדרה הוקמה בשנת 1892 על ידי אנשי העלייה הראשונה אך היא הוכרזה רשמית כעיר רק בשנת 1952
  • מקור השם של העיר חדרה הוא מהשפה הערבית והמשמעות של השם היא "ירקרקה" והוא ניתן לה מכיוון שבמקום היו רק ביצות ירוקות אשר אנשי העלייה הראשונה ייבשו ויישבו.
  • בעיר מספר פארקים טבעיים וגדולים המשמשים לפיקניקים, סיורים וטיולים ולפעילויות פאני- יער חדרה ששוכן סמוך לתחנת הרכבת חדרה מערב, פארק נחל חדרה שקרוב מאוד לתחנת הכוח אורות רבין, פארק השרון שהינו פארק טבעי שמתחבר ליער חדרה, ושמורת חפציבה.
  • בחדרה ישנו קניון, שוק עירוני וב2007 נפתחה הכיכר המרכזית של העיר בה מרוכז מרכז הבילויים והקניות של העיר ומתקיימים בה גם אירועים ציבוריים.
  • חדרה מחוברת ישירות לכביש שש מה שהופך את ההגעה אליה והיציאה ממנה לנוחה ומהירה יותר (וגם ההובלות לעיר חדרה נהיו קלות יותר)
  • בכניסה לעיר ישנו מתחם סינמה סיטי ובו בית קולנו ומתחם עסקים וקניות לרווחת הציבור המקומי.
  • ישנם כמה תכנונים תיירותיים לעיר כגון הקמת מרינה בעיקר שתוכל להכיל יותר מאלף מקומות עגינה לסירות כולל טיילת מושקעת ואזור מסחר. כמו כן סמוך לשפך נחל חדרה שנמצא ממש ליד תחנת הכוח אורות רבין ישנה תוכנית להקים פארק כרישים אליו יוכלו להגיע מבקרים מכל רחבי הארץ לצפות בלהקות הכרישים שבאופן קבוע שוחות במקום בעונות שונות בשנה.

ישנן גם הפתעות טובות בתחום הדיור

השכונה הדרומית מערבית של העיר היא השכונה המוכרת גבעת אולגה שכבר כמעט ונחשבת יישוב בנפרד ומאוד פופולארית בקרב משפחות צעירות. מי שלא מעוניין לגור בשכונה או לא יכול להרשות לעצמו את המחירים שבה שהם גבוהים ביחד לשאר חלקי העיר ישמח לדעת שלאחרונה אושרה תוכנית שמטרתה להרחיב את השכונה בעיר שנקראת 'אקו פארק'. שכונה של בנייה ירוקה עם תוספת של כמעט חמשת אלפים יחידות דיור שיאפשרו מעבר של משפחות רבות גם בתוך חדרה וגם מחוץ לחדרה אל תוך העיר (ושוב תזכורת שזה הזמן הטוב ביותר להתחיל לחפש שירותי הובלות בחדרה גם אם אתם גרים בתוך העיר ומתכננים לשדרג את המעבר שלכם ובייחוד אם אתם מגיעים להתגורר בחדרה מחוץ לעיר ופחות מכירים את האזור ואת הספקים המקומיים) השכונה החדשה תכלול גם קריית חינוך מושקעת עם גנים ובתי ספר ומתנ"סים והפארק שממוקם בצמוד אליה בצפון העיר יורחב.

לא יודעים מה אתכם אבל הקריאה הזו על חדרה וההבנה שגם העיר הזו מתפתחת בצעדי ענק כמו כל המדינה אך עדיין נשארת חדרה הצנועה שמתפקדת כשכונה אחת גדולה ומגובשת עושה לנו חשק של ממש להתחיל לחפש בעצמינו הובלות לחדרה ולברר על המחירים של הדירות ושל הבתים בעיר, אולי גם אנחנו נמצא את עצמנו בדרך לשם….

צילום: shutterstock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה