כסאות המתנה למספרה – איך בוחרים אותם נכון

כסאות המתנה למספרה – איך בוחרים אותם נכון

כבעלי עסק חדש לעיצוב שיער, אחד מהאתגרים העומדים בפניכם הוא יצירת קהל לקוחות קבוע ונאמן. אחד מהנושאים שמקבלי השירות במספרה שלכם הכי ישימו אליו לב, הוא הנוחות: החל מנושא כסאות ההמתנה בתוך המספרה, דרך הכיסא המיועד לישיבה לצורך עיצוב השיער ועד לכיור שבו השיער נשטף ונחפף. הזמנת כסאות המתנה למספרה צריכה להיעשות בתשומת לב, מתוך מחשבה ורצון לייצר עבור הלקוחות שלכם תחושה נעימה ויוקרתית והרגשה שהם הגיעו למקום שבו הם עומדים לקבל פינוק אמיתי. חשיבה מעמיקה על כל הפרטים הקטנים וחווית הלקוח, הם מהדברים העיקריים שבונים מוניטין חיובי לעסק חדש. איך עושים את זה נכון?

למה חשוב להזמין כסאות המתנה למספרה באיכות גבוהה

אין כמעט לקוח של מעצב שיער, אשר קובע תור, מגיע בזמן ובאופן מיידי מתיישב על כיסא התספורת לתחילת תהליך עיצוב השיער. תמיד ישנו זמן המתנה מסוים, במיוחד במקומות נחשבים אשר התנועה בהם רבה והלקוחות ממלאים את המקום. היכולת שלכם לייצר רושם חיובי גם במצבי לחץ ועומס, אם כן, מתחילה ברכישת כסאות המתנה למספרה אשר יהיו מהסוג הנוח ביותר שתוכלו להציע ללקוחותיכם. לקוח שממתין על כורסה או כיסא נעימים ונוחים, תוך קריאת מגזין נחמד ואולי אפילו שתייה של קפה – אם יש ביכולתכם להציע גם את זה – ייכנס לתור שלו בשמחה, ירגיש את האווירה הטובה שאתם מנסים לייצר עבורו וכמובן שלא יתלונן אם בכל זאת המתין קצת יותר מהצפוי.

רכישת ציוד מאיכות מעולה למספרה באופן כללי, וכיסאות המתנה עבור המספרה בפרט – מהווה חלק מהפינוק שתרצו לתת ללקוחות שלכם, כאשר ההרגשה הטובה שהם יקבלו תהיה גם הסיבה לכך שהם ירצו לחזור אליכם שוב ושוב.

על אילו עוד מוצרים וריהוט צריך לשים דגש?

כל אביזר או פריט שבא במגע עם הלקוחות ושהם גם רואים אותו, אפילו אם מעצב השיער לא עושה בו שימוש לצורך התספורת עצמה, הוא חשוב. זה מתחיל ממחליקי השיער, דרך המספריים כמובן ועד לרכישת כסאות המתנה למספרה מהסוג האיכותי ביותר. לקוח שיושב על כיסא נוח במיוחד וחופפים לו את הראש, זוכר את החוויה כחלק נהדר מתוך כלל השירות שהוא קיבל, מה שמסייע למספרה לקבל מוניטין חיובי וששמה הטוב יעבור מפה לאוזן. רכישת ציוד איכותי ממקום כמו עמי גרוס ציוד למספרות תספק לעסק שלכם את החדשנות הנדרשת בפריטים המיועדים למספרות, הן בשלבי עיצוב השיער עצמו והן כחלק ממעטפת השירות ללקוח, החל משלב ההמתנה לתור.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה