כמה עולה ניתוח בקע מפשעתי?

כמה עולה ניתוח בקע מפשעתי?

ניתוח בקע מפשעתי הוא ניתוח נפוץ, אפילו אם זוהי הפעם הראשונה ששמעתם עליו. הסיבה שבגללה לא יצא לכם לשמוע על הניתוח הזה היא בגלל שיש ביישנות בהקשר הזה. אנשים מתביישים לספר כי הם עברו את הניתוח הזה, למרות שלמען האמת אין כל כך סיבה להתבייש. הבקע המפשעתי נוצר כאשר ישנה חולשה בשרירי דופן הבטן. במקרה שבו מופיע בקע, יגיעו גם כאבים כאלה שלא יהיה ניתן להתעלם מהם. זוהי הסיבה שבגללה תמצאו את עצמכם במצב שבו יהיה עליכם לעשות את הניתוח, ולא לחכות שהמצב יחמיר.

 

למה חשוב לעשות ניתוח בקע מפשעתי?

חשוב להגיד כי ניתוח בקע מפשעתי הוא לא ניתוח דחוף, יהיה אפשר להמתין איתו. עם זאת מדובר על ניתוח שנועד בראש ובראשונה כדי להפחית את עוצמת הכאב. הכאב שמגיע במקרה של בקע מפשעתי הוא כאב שקשה מאוד להסביר אותו במילים. זוהי הסיבה שבגללה אנשים בוחרים לעבור את הניתוח הזה. כך שכל עוד אפשר לחיות עם המצב, ולנסות לפתור אותו בדרכים אחרות זה עדיף. אך לא תמיד תהיה לכם האפשרות לפתור את העניינים באופן שבו אתם מעדיפים.

 

כמה יעלה לכם לבצע ניתוח בקע מפשעתי?

ראשית יהיה עליכם לבחור את המקום שבו תרצו לבצע את הניתוח. הרי אם תבצעו את הניתוח במסגרת קופת החולים, המחיר שתשלמו יהיה נמוך. אך בו בזמן יהיה עליכם להמתין זמן מה עד אשר יהיה תור פנוי. ברפואה הפרטית המחירים יהיו גבוהים יותר, אך זמינות התורים תהיה בהתאם. אתם תרצו לדעת כי אתם מבצעים את הניתוח בזמן שיהיה מתאים לכם. העלויות נעות בין כמה אלפי שקלים עד כמה עשרות אלפי שקלים. כמובן שהמחיר נקבע בהתאם לגובה ההשתתפות העצמית שיש לכם במסגרת הביטוח הרפואי שיש על שמכם.

 

לא בוחרים מרפאה רק על סמך המחיר

אנו יכולים להבין את הרצון שלכם לבחור את המרפאה שמציעה לכם את המחיר הכי נמוך. עם זאת עליכם להבין כי בכל מה שקשור לבריאותכם, אינכם יכולים לקחת יותר מידיי סיכונים. אתם תרצו לדעת כי אתם מקבלים טיפול הולם, כזה שיהיה מתאים לכם כמו כפפה ליד. לפיכך אנו מציעים לכם לבחון היטב את המחירים אך בו בזמן גם את איכות הטיפול. תשמעו מי הוא הרופא שאמור לעשות את הניתוח, עליו אתם אמורים לסמוך. רוצים ללכת על בטוח? בואו לקבוע תור לניתוח במרפאתו של ד"ר אלדד פובזנר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה