כמה זמן נמשך הביוץ ואיך נדע מתי הוא התחיל?

כמה זמן נמשך הביוץ ואיך נדע מתי הוא התחיל?

כל אישה רוצה להיכנס להיריון חייבת להכיר את המונח ביוץ, ולהבין מתי הוא התרחש. תקופת הביוץ היא התקופה שבה הסיכויים להרות, הם הסיכויים הכי גבוהים. מהסיבה הזאת חשוב להבין כמה זמן הביוץ נמשיך, ואיך אפשר לדעת בדיוק מתי הוא התחיל. כך האישה תוכל להבין מראש מתי היא צריכה לקיים יחסי מין כדי להצליח להיכנס להיריון. כמובן שלמעט הכניסה להיריון, נשים ירצו לחשב את מועד הביוץ מכל מיני סיבות שונות. חושב שיהיה אפשר להבין מראש את תקופת הביוץ בצורה הכי מדויקת שיש.

כמה זמן נמשך הביוץ?

הביוץ נמשך באופן עקרוני בין 48 עד 72 שעות בסך הכל. עם זאת תקופת התקופה האידיאלית להיכנס להיריון הינה גם יום לפני ויום אחרי הביוץ עצמו. מה שאומר שמדובר על בערך 4-5 ימים סביב מועד הביוץ עצמו שבו האישה מסוגלת להיכנס להיריון. כל תקופה אחרת במהלך החודש תהיה תקופה שבה האישה תתקשה להיכנס להיריון. אם כבר אתם רוצים להגיע למצב שבו אתם מרחיבים את המשפחה מוטב כי תבחרו את המועד הנכון. תחשבו היטב מתי מתחילה תקופת הביוץ, כך תוכלו לתכנן את הזמן הנכון לקיום יחסי מין.

שימוש במחשבון ביוץ

כיום אתם לא צריכים להיות מומחים גדולים כדי להכיר את מועד הביוץ. הרי אצל כל אישה הביוץ הוא שונה, לכן את צריכה לדעת מתי הוא מופיע בדיוק אצלך, ולא אצל אחרות. מחשבון ביוץ הוא מחשבון מתקדם שישפוך אור על העניין של מועד הביוץ. באמצעות השימוש במחשבון תוכלי להבין בדיוק מתי מגיעה תקופת הביוץ ספציפית אצלך. את יכולה להשתמש במחשבון בכל חודש מחדש על מנת לוודא כי הספירה נכונה. כיום ברחבי הרשת תוכלי למצוא מחשבונים רבים שמספקים הסברים על הביוץ עצמו.

מהם הסימנים המעידים על ביוץ?

יכולים להיות כל מיני סימנים שונים שיעידו כי הביוץ הגיע גם אלייך. אצל כל אישה הסימנים הם שונים, עם זאת ישנם כל מיני סימנים בולטים שמגיעים ברוב המקרים. ההפרשות מצוואר הרחם הופכות להיות שקופות יותר בהשוואה למה שהן היו לפני כן. יש נשים שמספרות כי בתקופת הביוץ החשק המיני שלהן עולה בהתאם, זה גם הגיוני מאוד. חום הגוף גם הוא יכול לעלות, מה שיעמיד אותך בקיץ בכל מיני מצבים לא נעימים. אחרות מספרות כי דווקא בזמן ביוץ הן מרגישות כאב בטן חריג בהשוואה לבדרך כלל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה