כל מה שרציתם לדעת על פרויקטים בחדרה

כל מה שרציתם לדעת על פרויקטים בחדרה

מה אומר לכם השם חדרה כאשר אתם שומעים אותו? לרבים ישר תעלה הקונוטצייה מחברת החשמל הפועלת בחדרה עם שלושת הארובות המפורסמות שנראות היטב מכביש החוף, אך לא יודעים הרבה מלבד זה על העיר השוכנת בין חיפה לנתניה.

קצת על חדרה

בחדרה כיום חיים קרוב ל 100 אלף תושבים, הרבה נכון? לא הייתם מתארים לעצמכם שרבים כל כך גרים שם, אז כן חדרה הופכת להיות הדבר החם הבא, לאט לאט היא תופסת מקום של כבוד לצד הערים הגדולות שעברו את המאות אלפי תושבים. מדורגת במקום ה-6 מתוך 10, במדד החברתי כלכלי, על פי נתוני הלמ"ס. בנוסף חדרה נהנית מהגירה חיובית נחמדה, זאת מכמה סיבות, אחת מהן היא שהעיר יושבת על שלושה נתיבי תחבורה ראשיים, כביש 2, הלא הוא כביש החוף החדש, כביש 4, שהוא כביש החוף הישן וכביש 6, כביש האגרה העובר לאורכה של הארץ וכיום מגיע מבאר שבע ועד למחלף תל-קשיש, סמוך לקרית טבעון בצפון. ובנוסף ישנו גם את כביש 65 הותיק שמוביל מחדרה לעפולה. בנוסף יש בה שלושה אזורי תעשייה וכמובן תחנת רכבת המחברת אותה למרכז ביעילות יתרה. אז מה הפלא שלא מעט אנשים מחפשים דירות למכירה בחדרה, הרי היא הולכת להפוך לאחת מערי המפתח בישראל. סמיכותה היחסית של העיר לעמק חפר ולמוסד האקדמי של רופין גם היא טריגר חשוב מאד הנותן לעיר תנופה חיובית מאד מצד הסטודנטים המתגוררים בעיר, המעוררים את סצינת הפאבים של העיר ונופכים בה מעט שמחת חיים קלילה וזורמת.

אנחנו על המפה

בנוסף בחדרה נבנים בימים אלו מגוון רחב של פרויקטי מגורים העשויים להפוך את העיר לפינת חמד, עבור משקיעים רבים. בנוסף ישנם מרכזי מגורים נוספים המוקמים בעיר, אם במרכז העיר או בעין הים או בנווה אליעזר, כל אלה מציעים פתרונות דיור נפלאים ומזמינים אתכם לקחת חלק בחוויה הנפלאה הזו שנקראת חדרה. אחד היתרונות הבולטים של חדרה, הוא שהכל קרוב והכל נגיש לך, כל המוסדות והשירותים לתושב נמצאים מרחק הליכה אחד מהשני כך שיום סידורים בפועל לוקח רק חצי יום, בשאר היום אתה יכול להירגע באחד מבתי הקפה בעיר. לאחרונה אף הצליחה קבוצת הכדורגל של העיר לעלות לליגת העל ולשמור על מקום בצמרת הטבלה שבועות רבים ולגבור על קבוצות ותיקות כמו, מכבי והפועל חיפה, בית"ר ירושלים והפועל ת"א. כן הקבוצה המקומית בהחלט הצליחה להביא הרבה כבוד וגאווה לעיר ולשים אותה על המפה. אמנם לחדרה אין חוף ים באופן ישיר, אך היא מספיק קרובה לים, גבעת אולגה הסמוכה יושבת על הים, יש מי שיגידו שהיא בעצם שכונה של חדרה. בנוסף מי שגר בחדרה לא צריך לנסוע הרבה פשוט לחצות את כביש החוף ולהגיע לחוף מבטחים.

צילום: Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה