כל מה שצריך לדעת על מרכזיה בענן

כל מה שצריך לדעת על מרכזיה בענן

בעולם הטלפוניה למשרדים יש מגוון פתרונות עצום, אבל מעל לכול פתרונות התקשורת המתקדמים מתנוסס פתרון אחד שנחשב בעיני רבים כפתרון האיכותי ביותר לעסקים – מרכזיה בענן. מדובר על מרכזיה משודרגת שמעניקה את כל השירותים והיתרונות של מרכזיות קלאסיות, אך מעצימה את האפשרויות שעומדות בפני מנהל החברה ומעניקה לו את אפשרות למתג את העסק שלו כמוביל בתחומו.

מרכזיה בענן היא הפתרון המושלם לעסקים מודרניים

תרבות העסקים בעולם משתנה באופן קבוע. בשנות השמונים והתשעים המשרדים המוסדיים הפכו לגולת הכותרת של עולם העסקים ויחד עימם ראינו עלייה בתרבות הקיוביקלס. אבל בשנים האחרונות אנחנו רואים שינוי במגמת העבודה ועסקים רבים מתפקדים מתוך חללי עבודה משותפים. כמובן שיש עוד המון תמורות ושינויים בעולם העסקים, אבל השינוי הבולט ביותר שעליו אנחנו רוצים לדבר קיבל את מרכז הבמה בחסות משבר הקורונה. אנחנו כמובן מדברים על הצורך של עסקים לאפשר עבודה מהבית, מה שהפך את המרכזיה בענן לפתרון המושלם למרבית בעלי העסקים.

בעקבות הריחוק החברתי והחשש מהדבקה נגיפית, כמעט כל המשרדים סגרו את שעריהם והפנו את העובדים לעבודה מהבית. אבל בעוד עסקים מסוימים לא נדרשו לבצע שינויים מרחיקי לכת בצורה העבודה, עסקים אחרים (בעיקר כאלו המבוססים על קשר עם לקוחות) נאלצו למצוא פתרון מהיר ואיכותי שיאפשר את המשך העבודה ללא הפרעה, גם אם העובדים לא מגיעים באופן פיזי למשרד. מי שבוחן את האפשרויות הקיימות בעולם התקשורת לעסקים וודאי שמע על מרכזיה בענן ובחלק הבא נרחיב על היתרונות של מרכזיות מסוג זה.

יתרונות המרכזיה בענן

  • המערכת עובדת 24/7 ולא נדרש אף עובד שיתחזק אותה
  • מרכזיה בענן לא יושבת על תשתית הטלפונית הקווית וככזו היא אמינה יותר
  • אין צורך בעובדים ייעודיים שמתמחים בתחזוקת המערכת – מערכות של מרכזיה בענן מגיעות עם תמיכה טכנית מלאה
  • חסכון משמעותי בעלויות חשבון הטלפון
  • אפשרות לממשק את המערכת עם תוספות מרובות כמו: שירותי כריזה, שעוני נוכחות, האזנה לשיחות, הקלטת שיחות ועוד
  • בעלת אינטגרציה מלאה עם מערכות CRM ומסדי נתונים

איך מרכזיה בענן תחסוך לך כסף

מעבר לחסכון בהוצאות על שירותי טלפוניה שלא נותנים מענה מלא לדרישות העסק, מרכזיה בענן מאפשרת חסכון נוסף בעזרת האפשרות להרחיב את השלוחות באופן מתמיד וללא עלות, אך גם בכך שהמערכת אינה פיזית ולכן אינה דורשת תחזוקה שוטפת והיא לא מיועדת לתקלות. העובדה כי המרכזיה בענן יושבת על רשת האינטרנט מוזילה את העלות של השיחות באופן דרסטי ומקלה גם על החיבור בין המערכת הטלפונית לרשתות החברתיות ושירותי הדיוור של העסק.

אבל לא רק שמדובר על חסכון כלכלי, מדובר גם על דרך שבה העסק שלכם יכול להגביר מכירות. מעגלי ההמתנה ואפשרויות הניתוב המתקדמות שיש למרכזיה בענן מאפשרות לקצר את זמני ההמתנה ולנתב את השיחות הנכנסות ישירות אל השלוחה הנכונה, ללא התערבות של אדם. אבל גם מבחינת איכות השירות עצמו מדובר יהיה על שיפור מהותי. בזכות התממשקות של המערכת עם מערכות CRM, אפשר להעביר לנציג את כל הפרטים על היסטורית השיחות של הלקוח ולהתאים את השיחה בדיוק למה שהוא מחפש ורוצה.

מי שבוחר לשדרג את המערכת שלו למרכזיה בענן למעשה מגדיל את קצב הצמיחה של העסק ומוסיף לעצמו עוד הזדמנויות רבות לצמוח. על פי סקרים שמתקיימים באופן תדיר אפשר לראות באופן ברור שגם הלקוחות מתרשמים לטובה מעסקים שמפעילים מערכות טלפוניה משוכללות, בעיקר כי הדבר משדר עמידה בחוד החנית הטכנולוגית והקשבה מלאה יותר ללקוחות שמתבטאת בלקוחות נאמנים יותר שגם יהפכו לשגרירים הכי טובים של העסק שלך. אז למה לחכות יותר מידי ולא לעבור עוד היום למרכזיה בענן? אם לא למענך אז למען העסק שלך.

המאמר נכתב בשיתוף פעולה עם חברת IP Tech המובילה בארץ עם מגוון פתרונות תקשורת לעסקים ומתמחה במציאת הפתרונות המותאמים והייחודיים ביותר לכל עסק באופן פרטני.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה