כל מה שצריך לדעת על מערכת לניהול קמפיינים

כל מה שצריך לדעת על מערכת לניהול קמפיינים

קמפיין פרסום נועד על מנת להגביר את החשיפה למותג, לחזק אותו וכמובן בסופו של דבר להביא עוד לקוחות חדשים לעסק. על מנת להפוך את הקמפיין למוצלח הוא צריך להיות רווחי וכדי שיהיה רווחי צריך שהוא יניב הכנסות גבוהות יותר מהוצאות הקמפיין. לצורך כך חשוב למקד את הקמפיין לקהל היעד הרלוונטי, לעשות שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים לניתוח נתונים, לבצע שיפורים ולהיעזר בטכניקות מתקדמות על מנת להשיג יותר תוצאות. כך למשל באמצעות מערכת מקצועית לניהול קמפיינים תוכלו, בין היתר, לעשות שימוש במה שנקרא מספרים וירטואליים .

כיצד עוזרים לנו מספרים וירטואליים לשיפור ביצועי הקמפיין?

מספרים וירטואליים הינם מספרים מיוחדים שניתן לקשר אל המספר האמיתי שלכם, כאשר הלקוח מצידו יוכל להתקשר אליכם למספר הווירטואלי שלכם. באמצעות מערכת זו תוכלו גם ליהנות ממספר טלפון קל וזכיר יותר מה שיהווה יתרון בקמפיין הפרסום ובחשיפה שתקבלו וגם תוכלו ליהנות מיתרונות נוספים של המערכת כמו לראות מהיכן הגיע הפניה, להקליט את השיחה, לנתב אותה לעובד הרלוונטי ועוד.

להיות כל הזמן עם היד על הדופק:

המפתח להצלחה בקמפיין תהיה להיות כל הזמן עם היד על הדופק. מערכת ניהול קמפיינים תאפשר לכם לאסוף ולייצא נתונים לדוחות מסודרים, אותם תוכלו בסופו של דבר לנתח כדי להסיק מסקנות. באמצעות המסקנות הללו תוכלו לבצע פעולות לשיפור הקמפיין. למשל: שיפור עמוד באתר שאינו ממיר לידים, שיפור מודעה בקמפיין עם CTR נמוך או מיקוד הפילוח של קהל היעד כיוון שהפילוח המקורי היה ככל הנראה כללי או גדול מדי וזה פגע בביצועי הקמפיין.

לדעת בדיוק מתי ומהיכן כל ליד מגיע:

לעתים צריך לנצל מספר קמפיינים במקביל. אלה יכולים להיות מפוצלים לדפי נחיתה שונים, שירותים שונים ולעתים מערכות פרסום שונות (לדוגמה ניהול קמפיין ממומן בפייסבוק, במקביל לניהול קמפיין ממומן בגוגל אדס) על מנת לעקוב מהיכן הגיעו הלידים, במה הם מתעניינים ומתי השאירו פרטים חשוב יהיה לעשות שימוש במערכת לניהול קמפיינים.

שיפור וייעול הליכים במשפך השיווקי והבאת לקוחות נוספים:

באמצעות מערכת CRM מקצועית ניתן לא רק לנהל את הקמפיינים שלנו בצורה יעילה יותר אלא לשפר ולייעל הליכים שונים במשפך השיווקי שלנו. ניתן להוסיף אוטומציות שונות, כלומר יותר פעולות שיבוצעו בצורה אוטומטית, באמצעותן תוכלו לחסוך בזמני עבודה, זמני עבודה ללקוחות, ביצוע עבודה מדויקת יותר ועוד. כך למשל תוכלו להפעיל מענה אוטומטית בוואטסאפ, צ'אט בוט באתר, מענה אוטומטי לשיחות טלפון, ניתוח שיחות ועוד.

מיקוד ושיפור ביצועים בקמפיין באמצעות איסוף דאטה:

בסופו של דבר ידע הוא כוח וזה תקף גם לניהול קמפיינים ועולם השיווק בכלל. כאשר תאספו יותר נתונים ומידע אודות הקמפיין שלכם, ביצועי המודעות שלכם וקהל היעד שלכם תוכלו למקד את המודעות שלכם יותר בהגדרות הפילוח, תוכלו למקד את התוכן ולהבין בדיוק מה הקהל שלכם מחפש ועוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה