כל מה שצריך לדעת על גרין סקרין

כל מה שצריך לדעת על גרין סקרין

אולפן ירוק (גרין סקרין – Green Screen) מיועד להפקות קליפים, פרסומות, תוכניות אירוח בטלוויזיה, שידורים חיים, חדשות, סרטוני תדמית לעסקים ולארגונים ועוד. למעשה, זהו אולפן מקצועי המיועד להפקות שונות – קלות או מורכבות, ללא צורך לצלם בשטח ומחוץ לאולפן כיוון שבאמצעות המסך הירוק וחדר הקונטרול בו נמצאים מחשבי עריכה מתקדמים, ניתן להוסיף ולשנות רקע בהתאם לצורכי ההפקה והסרטון שמצלמים.

איכות מעולה ותחושה ריאליסטית

באולפן גרין סקרין יש ציוד חדשני ואיכותי כמו מצלמות באיכות HD, גריד תאורה, מזגנים מושתקים, מערכת הגברה משוכללת, ציוד מקצועי נוסף כמו מיקרופונים רגישים לקלטה באיכות גבוהה, טלפרומפטר להקרנת הטקסט, חדר הפקה לשימוש הצוות, חדר קונטרול וירטואלי וחדר עריכה.

כאשר מצלמים על רקע של מסך ירוק אפשר באמצעות מחשבי העריכה המתקדמים לשלב רקע לבחירה, בין אם מעוניינים ברקע סטטי וקבוע, למשל תמונת נוף או דמות מסוימת, ובין אם משלבים ברקע וידאו, אנימציות או קליפים. כך אפשר להשתיל את הדמות אותה מצלמים על הרקע של המסך הירוק על רקע אחר כמו חוף ים, פארק, טבע, עיר או כל אתר אחר בארץ או בחו"ל, בלי שהדמות נמצאת שם. לכן, ניתן להפיק סרטונים, פרסומות וקליפים באיכות גבוהה והתוצאה המתקבלת היא מרשימה בגלל התחושה הריאליסטית.

אדם שאינו יודע כי הצילום נעשה באולפן ירוק משוכנע כי הדמות שוהה במקום הצילומים, והוא בטוח כי צוות צילום יצא לאתר, למשל שדרני משחק כדורגל המשדרים על רקע של מסך ירוק נראים כאילו הם נמצאים באצטדיון עצמו, בעוד הם משדרים מהאולפן, ולמעשה חוסכים עלויות גבוהות בהפקה, בלי לפגום בחוויה של הצופה.

מענה מקצועי לכל תהליך ההפקה והיצירה

אולפן ירוק מציע מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר לצוות ההפקה ולצורכי היצירה שאותה מצלמים. יש שימוש נרחב למסכים ירוקים בתעשיית הקולנוע, הטלוויזיה והפרסום, אך כדי ליהנות מתחושה ריאליסטית ומסרטון באיכות גבוהה וחדה, אין להתפשר על איכות ומקצועיות האולפן, ומומלץ לבקר במקום לפני חתימה על חוזה.

במתחם אולפנים הכולל בין השאר אולפן ירוק צוות ההפקה זוכה לתנאים אופטימליים, ולרוב יש לרשותו לובי מרווח עם מטבחון מאובזר, חדר ישיבות לצוות ההפקה, חדר איפור, מחסן לאחסון תפאורה ואביזרים, חניה בשפע ועוד.

כיצד לבחור אולפן גרין סקרין להפקה שלכם?

אם אתם מחפשים אולפן גרין סקרין מקצועי המתאים לכל סוגי הפקות הצילום, מומלץ לקרוא חוות דעת על אולפנים שונים, להיעזר באנשי מקצוע מהתחום וחשוב לקרוא מה האולפן מציע ובאיזה שירותים הוא מתמחה. מתחם אולפני גרין סקרין מציע שירות לכל הלקוחות, גם לפרטיים, וכמובן לחברות פרסום ולחברות הפקה של תוכניות המשודרת בטלוויזיה, באינטרנט וכדומה. האולפן מציע פתרון מקצועי וכלכלי גם לאמנים המפיקים קליפים, וכמובן ללקוחות פרטיים המעוניינים להפיק קליפ קצר כמו ברכה לאירוע, קליפ בת מצווה ועוד.

למידע נוסף על אולפני גרין סקרין צרו קשר עם אולפני סאן וידאו!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה