כל מה שצריך לדעת טרם בחירת יועץ תזונה בחדרה

כל מה שצריך לדעת טרם בחירת יועץ תזונה בחדרה

כפי שכולנו כבר יודעים, מציאת יועץ תזונה בחדרה או בכל אזור אחר בארץ עשויה לא פעם להתגלות בתור משימה דיי מורכבת שכן, מדובר על תהליך נורא אישי ורגיש בקרב רבים. על כן, במטרה לוודא כי אתם אכן מוצאים את השירות האידיאלי ביותר עבורכם, ריכזנו עבורכם במאמר הבא את כל מה שצריך לקחת בחשבון טרם בחירת יועץ תזונה בחדרה :

• רישיון ייעוץ – ייתכן כי מדובר על פרמטר שנשמע בקרב רבים כמובן מאליו, אך ניכר כי המציאות משדרת תמונה אחרת לגמרי. על כן, יועץ תזונה בחדרה חייב להחזיק ברישיון אשר מעיד על העובדה כי אותו איש או לחילופין אשת מקצוע אכן עברו את ההסכמה המתאימה בליווי מבחני משרד הבריאות. כאשר אנו מדברים על הכשרה מתאימה, הרי שבמקרה הספציפי הזה אנו מתכוונים לתואר ראשון במדעי התזונה לצד הכשרה מעשית של מספר חודשים באחד מבתי החולים הייעודיים ברחבי הארץ. יחד עם האמור, קיימים לא מעט יועצים שלא מחזיקים ברישיון ומשכך, לא מדובר באמת ביועצים. מדובר למעשה על אנשי מקצוע שלא פעם עשויים לתת לכם שירות טוב, אך חשוב שתכירו את ההבדלים בין השניים על מנת לבצע את הבחירה המתאימה לכם ביותר.

• רמת התמחות – כמעט כל יועץ תזונה מחזיק בתחום התמחות ייחודי ולכן, לא כל יועץ תזונה יוכל לסייע לכם במקרה אליו אתם נתונים. זאת בעוד כי ישנם יועצים אשר מתעסקים בכל הסובב סביב תזונה בקרב ספורטאים, תזונה במהלך הריון וכיוצא בכך. אי לכך, בעת בה אתם משוחחים לראשונה עם יועץ התזונה, מוטב שתוודאו מולו כי הוא אכן עונה על הצרכים האישיים שלכם.

• דרכי טיפול – כידוע לכולנו, כל איש מקצוע מחזיק בתפיסת עולם הייחודית לו, כזו אשר מפשיעה בצורה כזו או אחרת על משך הטיפול. כאשר מדובר על יועץ תזונה למשל, הרי שמרבית היועצים מאמינים בהרזיה ללא דיאטה. בעוד כי ישנם יועצים שיציעו לכם שירותיו ליווי מקוונים. על כן, טרם תחילת התהליך מול יועץ התזונה, ההמלצה המרכזית תהיה לוודא כי אתם אכן מתחברים אל דרכי הטיפול הייעודיים של היועץ ואכן מרגישים בנוח עם גישתו הכללית.

• כימיה אישית – פרמטר נוסף וחשוב לא פחות יהיה רמת הכימיה שלכם מול יועץ התזונה. כאמור, לא פעם ולא פעמיים יהיה מדובר על תהליך אישי ורגיש ולכן, חשוב לוודא כי אתם אכן פונים אל שירותיו של יועץ תזונה שתוכלו להרגיש איתו בנוח ככל הניתן. אז נכון כי חוות דעת חיוביות מהוות פרמטר משמעותי ביותר בבחירת יועץ תזונה בחדרה , אך גם במידה ומדובר על יועץ תזונה אשר מחזיק במספר בלתי מבוטל של המלצות, הרי שעליכם להתחבר אליו בראש ובראשונה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה